רביעי בליגת ווינר: רפי מנקו ואילת פוגשים את הפועל ת"א

רפי מנקו
רפי מנקו | ערן לוף

אחרי ההדחה מהגביע, הקבוצה הדרומית תארח את דני פרנקו ושחקניו במטרה להשיג ניצחון ליגה תשיעי ברציפות. הפורוורד יחפש לנקום באקסית ממנה שוחרר. וגם: קרב קצוות בחולון,

(גודל טקסט)

המחזור ה-12 של ליגת העל ייצא מחר (רביעי) לדרך עם ארבעה משחקים, כשבמוקד מפגש הקצוות בין המוליכה הפועל חולון לנועלת הטבלה עירוני נהריה. הפועל באר שבע תתארח אצל הפועל גלבוע/גליל ותנסה לשים בצד את הבלאגן סביב המאמן שלה רמי הדר לאחר ההדחה בגביע. הפועל תל אביב תדרים למשחק נגד הפועל אילת, ועירוני נס ציונה תארח בלב המושבה את מכבי ראשון לציון.

הפועל חולון – עירוני נהריה
הפועל חולון מגיעה למשחק אחרי שהפסידה בארנה להפועל ירושלים במחזור האחרון בליגה, אך עם הכרטיס לחצי גמר הגביע לאחר הניצחון המוחץ ברבע הגמר על הפועל אילת. בצד השני, עירוני נהריה תגיע להיכל טוטו אחרי ששחררה את טים קוורטרמן שסיים את חוזהו הזמני בקבוצה, ותנסה להפתיע את מחזיקת הגביע אחרי שבמחזור האחרון היא ניצחה את הפועל תל אביב בחוץ. בסיבוב הקודם נועלת הטבלה הפתיעה את חולון עם ניצחון ביתי


הפועל גלבוע/גליל – הפועל באר שבע

הקבוצה של אריאל בית הלחמי מגיעה למשחק אחרי שני הפסדים. הפסד חוץ כואב בראשון לציון שכלל שתי הארכות, והפסד נוסף בגן נר ברבע גמר גביע המדינה להפועל ירושלים. הקבוצה הצפונית היא היחידה שקולעת מעל 90 נקודות בממוצע למשחק (90.6). אריאל בית הלחמי יהפוך מחר למאמן החמישי בכל הזמנים עם 400 משחקים בליגת ווינר סל.

בית הלחמי. 400 משחקים בליגת העל (דני מרון)
בית הלחמי. 400 משחקים בליגת העל (דני מרון)

מנגד, הפועל באר שבע תנסה לשכוח את התבוסה בליגה נגד אילת, ועוד יותר את ההדחה הכואבת בגביע בבית מול הפועל תל אביב שבסיומה המאמן רמי הדר התפרץ, קילל וירה לכל הכיוונים. הפועל באר שבע היא הקבוצה היחידה שסופגת פחות מ-80 נקודות בממוצע למשחק ותנסה לעצור את ההתקפה הכי טובה בליגה. טראוויס ווריק נרשם בסגל באר שבע למשחק. סילאס מלסון ימשיך לשחק במקום סמאג'ה כריסטון הפצוע.

הפועל אילת – הפועל תל אביב
רצף הניצחונות בכל המסגרות של אילת נעצר על תשע עם הפסד להפועל חולון בגביע המדינה, אבל בליגה היא עדיין עם שמונה משמונה במחזורים האחרונים וניצחון לא רק שעשוי להעלות אותה למקום הראשון על חשבון הקבוצה שהדיחה אותה מהגביע אלא גם ישווה שיא מועדון בניצחונות ליגה רצופים.

ועדיין, היא פוגשת את הפועל תל אביב – אחת משלוש הקבוצות שכבר ניצחו אותה העונה, במשחק הפורה ביותר של האדומים בליגה (81:100) ואותה לא ניצחה בליגה מאז סוף עונת 2016/17. הפועל תל אביב מגיעה אחרי שלושה הפסדים רצופים, שגררו אותה למקום העשירי בטבלה, אבל העפילה השבוע לחצי גמר הגביע – מעמד בו לא היתה מאז 2014. האדומים יפגשו את רפי מנקו לראשונה מאז שוחרר מהקבוצה לפני כחודש, והפורוורד בוודאי יחפש לנקום בקבוצתו לשעבר.

רמי הדר. באר שבע תנסה לשכוח את מופע האימים שלו (דני מרון)
רמי הדר. באר שבע תנסה לשכוח את מופע האימים שלו (דני מרון)

עירוני נס ציונה – מכבי ראשל"צ
נס ציונה, שהודיעה על שחרורו של דניאל איידן, מגיעה למשחק עם רצף של שלושה ניצחונות ליגה רצופים והפסד בודד בששת המשחקים האחרונים בכל המסגרות. היא גם ניצחה בשני משחקי הליגה האחרונים נגד ראשון לציון, כולל קאמבק מרשים מפיגור 10 ברבע האחרון עם ריצת 4:12 לניצחון 84:90 במפגש האחרון בין השתיים.

ראשון רוצה להמשיך בשבוע המוצלח בו הפתיעה את מכבי תל אביב והדיחה אותה מהגביע, צוברת שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות. מחזיקת גביע ווינר רוצה להמשיך את הרצף הטוב בבית של נס ציונה, שם ניצחה בכל המשחקים בארבע השנים האחרונות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי