במוצאי שבת: קרב קצוות בהיכל בחולון, גלבוע/גליל בנס ציונה

גיא פניני
גיא פניני | אודי ציטיאט

המוליכה ללא וואייט הפצוע ועדיין ללא הרכש החדש ריינולדס, תארח את הקבוצה מהתחתית שתופיע ללא שחקן הרכש קרטר. הקבוצה מהעמק תגיע ללב המושבה אחרי ארבעה הפסדי ליגה

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)
משחקי המחזור ה-13 בליגת העל ייצאו לדרך במוצאי שבת. המוליכה הפועל חולון, ללא קאליף וואייט הפצוע, תארח לקרב קצוות את מכבי אשדוד. הפועל גלבוע/גליל, אחרי ארבעה הפסדי ליגה רצופים, תצא למשחק חוץ קשה אצל עירוני נס ציונה.


עירוני נס ציונה – הפועל גלבוע/גליל (18:15)

הריצה של עירוני נס ציונה נקטעה ביום רביעי בהפסד הביתי למכבי ראשון לציון, ובקבוצה מקווים לשוב אל מסלול הניצחונות במשחק הביתי. בגלבוע/גליל רוצים לעצור את המומנטום השלילי שבו מצויה הקבוצה מאז החזרה מהפגרה. שחקניו של אריאל בית הלחמי הפסידו מאז בכל ארבעת משחקי הליגה שלהם, מול ניצחון בודד בגביע על מכבי חיפה מהלאומית. המאזן ההיסטורי בעונה הרגילה עד היום במסגרת הליגה בין הקבוצות: שוויון 5:5, במשחקי הבית של נס ציונה: שוויון 2:2.  


הפועל חולון – מכבי אשדוד (20:20)

מוליכת הטבלה, הפועל חולון חיזקה את הסגל שלה כשצירפה את סקוטי ריינולדס לקדנציה שלישית, וזאת בעקבות פציעתו של קאליף וואייט. ריינולדס עדיין לא יהיה בסגל במשחק הביתי. שחקניו של דן שמיר רוצים לשמור על המקום הראשון בטבלה מול היריבה הנוחה, לפחות על הנייר.

אשדוד תגיע למשחק אחרי חמישה הפסדים רצופים בכל המסגרות, ולאחר שצירפה לסגל שלה את ג'וש קרטר, אשר שיחק במועדון בעבר. קרטר לא יהיה בסגל במשחק בחולון. המאזן ההיסטורי בעונה הרגילה עד היום במסגרת הליגה בין הקבוצות: 5:19 להפועל חולון, במשחקי הבית של חולון: 4:8 לזכותה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי