שני בליגת העל: הפועל ת"א נגד ב"ש, נהריה תתארח בהרצליה

רביב לימונד, דני פרנקו
רביב לימונד, דני פרנקו | לירון מולדובן

כשהיא סופרת כבר ארבעה הפסדים רצופים, הקבוצה של פרנקו תארח את העולה החדשה שרק לפני שבוע משכה אותה להארכה בגביע. נועלת הטבלה מגיעה לאולם היובל במטרה לנצח ולברוח מהמקום האחרון

(גודל טקסט)

המחזור ה-13 בליגת העל בכדורסל יימשך מחר (שני) עם שני משחקים, כשהפועל באר שבע תגיע להיכל קבוצת שלמה ותרצה לנקום בהפועל תל אביב על ההדחה הדרמטית בשלב רבע גמר גביע המדינה מלפני שבוע. במפגש השני תארח בני הרצליה באולם היובל את עירוני נהריה שרוצה לנצח ולצאת מהמקום האחרון.

הפועל תל אביב (9:3) – הפועל באר שבע (6:6)
כשהיא סופרת כבר ארבעה הפסדי ליגה רצופים ונמצאת בתחתית, הפועל תל אביב מגיעה למשחק כשהיא חייבת לנצח את העולה החדשה, שרק לפני שבוע חזרה מולה מפיגור של 16 נקודות ברבע השלישי של רבע גמר הגביע וכפתה הארכה, כשבסופה האדומים מתל אביב ניצחו 94:95 והעפילו לחצי הגמר. במחזור הקודם הקבוצה של דני פרנקו הפסידה בחוץ להפועל אילת 95:89 למרות שמסרה שיא עונתי של 24 אסיסטים.

בצד השני, הפועל באר שבע מגיעה להיכל שלמה כשפרשת רמי הדר שהגיעה מיד בתום ההפסד הביתי בגביע להפועל תל אביב עדיין מרחפת באוויר, ולאחר הניצחון החשוב במחזור האחרון בחוץ על גלבוע/גליל 68:82 שקטע רצף של שני הפסדים. העולה החדשה מחזיקה במאזן זהה במשחקי הבית והחוץ בליגה 3:3, ותקווה לשחזר את היכולת מהמפגש בין השתיים בסיבוב הקודם, אז הביסה את האדומים מתל אביב בתצוגת שלשות אדירה 73:105 בקונכיה.


רביב לימונד. הפועל תל אביב רוצה לקטוע את רצף ההפסדים (דני מרון)


בני הרצליה (8:4) – עירוני נהריה (8:3)

הקבוצה של גאשפר פוטוצ'ניק רוצה לחזור לנצח לאחר שני הפסדים רצופים בליגה כשבמחזור האחרון היא הובסה בארנה 98:77 להפועל ירושלים, כשהיא רושמת שפל עונתי של 23 איבודים. בני הרצליה קלעה העונה רק פעמיים יותר מ-80 נקודות, כשאחת הפעמים הייתה בניצחון על עירוני נהריה בסיבוב שעבר 77:93.

מנגד, עירוני נהריה שנמצאת במקום האחרון בליגה, מגיעה לאולם היובל בהרצליה כשהיא חייבת ניצחון כדי להתחיל לטפס במעלה הטבלה. במחזור הקודם הפסידה הקבוצה הצפונית בחוץ להפועל חולון 78:72. יפתח זיו נמצא בכושר מצוין ורשם בשבוע שעבר את אחד ממשחקי השיא שלו בליגה: שיאי קריירה של 23 נקודות, 10 ריבאונדים ומדד 35 ושיאי עונה של 7 אסיסטים, 5 חטיפות ו-3 שלשות שהקנו לו מקום בחמישיית המחזור למרות ההפסד.

 יפתח זיו. הצטיין בהפסד לחולון (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי