מכבי תל אביב ניצחה 91:101 את הפועל אילת

דיאנדרה קיין עם סקוטי ווילביקין
דיאנדרה קיין עם סקוטי ווילבקין | עדי אבישי

האלופה התאוששה מהפסד היורוליג האחרון לברצלונה עם ניצחון ביתי על המועדון הדרומי שרשם הפסד לראשונה אחרי תשעה משחקים. ווילביקין בלט בצהוב עם 19 נקודות, טוקוטו הוביל את רשמית הקלעים של האורחת עם 21

קבוצות: הפועל אילת
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב שרשמה הפסד אירופי נוסף ביום חמישי נגד ריאל מדריד בחוץ ועוד קודם לכן הודחה ברבע גמר גביע המדינה על ידי מכבי ראשון לציון, חזרה למסלול הניצחונות אחרי שגברה בהכיל מנורה מבטחים 91:101 על הפועל אילת שהפסידה לראשונה אחרי תשעה משחקים רצופים.

אילת פתחה את המשחק עם חמש נקודות של ג'יי פי טוקוטו והאורחת הובילה 2:5, האלופה הגיבה בריצת 0:10 בהובלתם של סקוטי ווילבקין ואלכס טיוס שהעלה אותם ליתרון 7:17. המועדון הדרומי צמצם את ההפרש לקראת סיום הרבע שהסתיים בתוצאה 24:26 למכבי תל אביב. ברבע השני ההפרש של מכבי תל אביב גדל לדו ספרתי אחרי מטווח שלשוש של נמרוד לוי. אילת לא ויתרה וצמצמה שוב את ההפרש ושני הקבוצות ירדו למחצית בתוצאה 47:53 למכבי תל אביב.


ג'ון דיברתולומיאו עם דיוויד כהן (עדי אבישי)

ברבע השלישי אלייז'ה בריאנט הוריד את ההפרש לנקודה בלבד, אבל הצהובים הגיבו בריצת 0:8. אילת כמו לאורך כל הדרך לא אפשרה לצהובים לברוח וירדה לפני הרבע המכריע בפיגור 70:67. הדרמה הגדולה הייתה ברבע הרביעי, קיין פתח עם אסיסט לטיוס. לנדל סמית הגיב עם שלשה משלו. אליז'ה בראיינט החזיר את היתרון לאילתים, אך שלשה של ג'וני אובריינט השיגה את היתרון לצהובים. המשחק המשיך להיות צמוד כשהתוצאה התהפכה פעמיים נוספות אך ג'וני אובריינט צלף שלשה נוספת שנתנה קצת אוויר לצהובים ויחד עם עוד נקודות של זוסמן וסקוטי ווילבקין הבטיחו את הניצחון של האלופה שעלתה ליתרון דו ספרתי עם 91:101. אילת תיאלץ להסתפק רק במחמאות.

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 19, מייקל רול 18, אלכס טיוס , נמרוד לוי 11, ג'וני אובריאנט 11, יובל זוסמן 10, טאריק בלאק 6, ג'ייק כהן 5, ג'ון דיברתולומאו 3, אנג'לו קלויארו 2, דיאנדרה קיין 2.

קלעו להפועל אילת: ג'יי פי טוקוטו 21, אלייז'ה בריאנט 20, סולימאן בריימו 17, פרדריק בורדיון 11, לנזל סמית' 8, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, עידן זלמנסון 6, יהונתן שולדבראנד 5, דייויד כהן 3.


נמרוד לוי (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי