ספרופולוס: "אם נמרוד לוי ימשיך לעבוד ככה, הוא יוכל לעזור לנו"

נמרוד לוי
נמרוד לוי | עדי אבישי

מאמן הצהובים ציין לטובה את הגארד הצעיר שקלע 11 נקודות בניצחון על אילת: "גם נגד ריאל מדריד שיחק טוב". בנוסף התייחס למצבה המקצועי של הקבוצה: "חשוב מאוד לשמר את היכולות ההתקפיות שלנו ולשפר את ההגנה"

קבוצות: הפועל אילת
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב התאוששה מהפסד היורוליג האחרון נגד ברצלונה כשניצחה בביתה 91:101 את הפועל אילת שנעצרה אחרי תשעה ניצחונות רצופים. סקוטי ווילבקין ומייקל רול בלטו עם בשורות הצהובים עם 19 ו-18 נקודות בהתאמה, אך בקבוצה דאגו קודם כל לשבח את נמרוד לוי הצעיר שקלע שלוש שלשות ברבע השני וסיים עם 11 נקודות. "נמרוד שחקן טוב שהציג יכולת טובה זה המשחק השני ברציפות, אחרי ששיחק טוב גם במדריד. אם ימשיך לעבוד ככה, הוא יוכל לעזור לנו", אמר מאמנו יאניס ספרופולוס.

על המשחק אמר המאמן: "ראינו התקפות מצוינות. היה משחק פתוח מאוד. התחלנו טוב והיינו מרוכזים. פתחנו פער דו-ספרתי, אבל אחר כך איבדנו קצת ריכוז בעיקר בהגנה. אילת קבוצה טובה שהגיעה אחרי תשעה ניצחונות רצופים בליגה. בחמש הדקות האחרונות שיחקנו טוב מאוד ועשינו כמה מהלכים גדולים. לזוסמן היו שניים או שלוש חטיפות חשובות. אנחנו צריכים להשתפר הגנתית וזה גם מה שאמרתי לשחקנים בסיום. חשוב מאוד לשמר את היכולות ההתקפיות שלנו ולשפר את ההגנה. זו המטרה שלי עכשיו".

"הקבוצה היא הדבר הכי חשוב והיא מעליי ומעל השחקנים. מכבי חשובה מכולנו. התחלנו לעבוד על הפילוסופיה ודרך המשחק שלי. אחרי חודש וחצי ביחד לא היו מספיק אימונים כדי שהכל יהיה ברור, אבל אנחנו משתפרים ממשחק למשחק. המטרה שלנו היא ההצלחה של מכבי תל אביב".


"משתפרים ממשחק למשחק". יאניס ספרופולוס מרוצה מהניצחון על הפועל אילת (עדי אבישי)

ספרופולוס התייחס אל שחקני הקבוצה וציין את אבדיה שלא השתלב במשחק: "דני אבדיה שחקן כשרוני מאוד ואני רוצה שישחק, אבל לפעמים במהלך המשחק קשה למצוא דרך לשלב שחקנים. זה נכון, אני צריך למצוא לו יותר דקות. מייקל רול נכנס לקצב טוב, הוא אחד השחקנים המרכזיים שלנו. הוא שחקן מנוסה מאוד שיכול להיות שחקן קלאץ'. הוא התעלה במשחקים האחרונים ואני מאוד אוהב את זה. ג'וני אובראיינט לא פתח הכי מרוכז, אבל חשוב לנו מאוד שהוא נכנס למשחק בדקות האחרונות עם כמה פעולות טובות וסלים גדולים. הוא כשרוני מאוד ואני שמח שהוא איתנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי