ירושלים ניצחה בבית את נס ציונה, אילת נכנעה לחולון

פלדין מול טל דן
פלדין מול טל דן | לירון מולדובן

שחקניו של עודד קטש שהוליכו בבטחה, נקלעו ברבע הרביעי למשחק צמוד שבסיומו זכו בניצחון 82:90. קבוצתו של דן שמיר הנחילה לחבורה של שרון דרוקר הפסד ליגה שני רצוף - 82:76

(גודל טקסט)
שני משחקים נערכו הערב במסגרת המחזור ה-14 בליגת העל בכדורסל. הפועל ירושלים אירחה את עירוני נס ציונה וגברה עליה 82:90 והפועל אילת אירחה לקרב צמרת את הפועל חולון והפסידה פעם שנייה ברציפות בליגה – 82:76.


הפועל ירושלים – עירוני נס ציונה 82:90 
אחרי ההפסד למכבי ראשון לציון במחזור שעבר ועל רקע פרשת ההשעיה של ליאור אליהו, רצתה הפועל ירושלים להשיג שקט עם ניצחון ביתי על עירוני נס ציונה והיא עשתה זאת, אבל זה הלך קשה מהצפוי. בשלושת הרבעים הראשונים החבורה של עודד קטש עלתה כבר ליתרון בן 21 נקודות, כשתמיר בלאט וטיישון תומאס חוגגים.


הרבע האחרון, אליו ירדה ירושלים ביתרון 53:70, היה סיפור שונה לחלוטין. הכתומים בראשות דקוואן קוק רצו 7:25 עד לשוויון 77:77 לקראת שלוש הדקות האחרונות. דאשון באטלר עם שלשה חשובה ובר טימור בלייאפ, מנעו אי נעימות נוספת, בדרך לניצחון.



טיישון תומאס מול טל דן.ץ זה היה קשה מהצפוי (לירון מולדובן)


קלעו להפועל ירושלים: כריס ג'ונסון 15 נקודות, טיישון תומאס 14 ו-12 ריבאונדים, דשון באטלר 14, ג'יימס פלדין ובר טימור 12 כ"א, תמיר בלאט 11 ו-7 אסיסטים, יוגב אוחיון 5, ג'וש אוונס 4 ו-12 ריבאונדים, אלכס צ'וברביץ' 3.


קלעו לעירוני נס ציונה: דקוואן קוק 27 נקודות, גארי בראון 12, כריס דואו וטל דן 11 כ"א, עודד ברנדווין 6, טאליב זאנה ואלישי כדיר 5 כ"א, יניב סולומון 3, גולן גוט 2.



יוגב אוחיון מוקף בשחקני נס ציונה (לירון מולדובן)


הפועל אילת – הפועל חולון 82:76
פעם אחר פעם, הפועל חולון מוצאת את הדרך לנצח משחקים ולהישאר בפסגה. גם הערב (שבת), מצאה את עצמה מחזיקת הגביע בפיגור דו-ספרתי, אבל אחרי שרדפה כמעט כל המשחק אחרי המארחת, היא העבירה הילוך ברבע האחרון ועם משחק גדול של קורי וולדן שקלע 32 נקודות וגם חילק שבעה אסיסטים, תוך שקבע שיא קריירה, חזרה הביתה עם ניצחון חוץ שני על הפועל אילת תוך שבועיים, 76:82. יכולת טובה של רפי מנקו ושל ג'ייפי טוקוטו, לא הספיקו לשרון דרוקר ושחקניו כדי לשוב אל מסלול הניצחונות. הפועל חולון שמרה על המקום הראשון, הפועל אילת עם הפסד שני ברציפות, מאבדת מעט גובה.


קלעו להפועל חולון: קורי וולדן 32 נקודות ו-7 אסיסטים, טי ג'יי קליין 11, שלומי הרוש ודריון אטקינס 8 כ"א, שון ג'ונס, דקוואן ג'ונס וגיא פניני 6 כ"א, עמית שמחון 3, סקוטי ריינולדס 2.


קלעו להפועל אילת: סולימאן בריימו 16 נקודות, לנזל סמית' ורפי מנקו 15 כ"א, ג'ייפי טוקוטו 14, עידן זלמנסון 10, אלייז'ה בראיינט 6.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי