אילן השועל משחזר את רגעי החרדה: "זה היה מארב מתוכנן"

אילן השועל
אילן השועל | דני מרון

האוהד המפורסם של מכבי תל אביב תיאר בתוכנית הספורט של 103FM את רגעי התקיפה בבאר שבע: "לדעתי הם לא באו למשחק כדורסל בכלל. אמרו או שאתם נותנים את שלט האולטראס או שיש פה בלאגן"

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון המוחץ של מכבי תל אביב על הפועל באר שבעאתמול (שני), הותקפו באלימות מספר אוהדים צהובים בחנייה על ידי אוהדים שזוהו כמקומיים, כשכוח האבטחה שהיה במשחק הגיע לזירת האירוע באיחור. אחד המותקפים היה אילן סרף, המוכר בעיקר כ"אילן השועל" ונחשב לאחד האוהדים המוכרים ביותר של האלופה ואמר: "היה מארב מתוכנן כדורסל ולדעתי הם לא באו למשחק כדורסל בכלל. הם באו בלי חולצות של הפועל ב"ש ובאו רק עם קפוצ'ונים. במגרש היו ארבעה-חמישה שוטרים, אבל הלכנו לכיוון החנייה ללא משטרה ודברים כאלה".

"אני בן 65 וסבא לחמישה נכדים. אני 40 שנה בכדורסל ואף פעם לא ראיתי דבר כזה. לא באוסישקין ולא בטורקיה", המשיך אילן השועל ותיאר את האירוע. "אמרו לנו ש'יש שתי ברירות, או שאתם נותנים את שלט האולטראס או שיש פה בלאגן' ואז התחילו המהומה וזרקו אבנים. בעיטות פה, מכות שם, אגרופים. אני לא מוותר על שלט האולטראס גם אם אני מת. אני נופל על הארץ חוטף בעיטות זה לא עניין אותי, העיקר שהשלט לא יילך. בינתיים אין שוטרים אין כלום. הגיע אחד שעשה הליכה עם כלב והייתי בטוח שזה המשטרה, ושניים-שלושה אנשים צעקו 'משטרה, משטרה' ואחרי כמה דקות הגיעו השוטרים. זה מכות רגילות, לא מתגרש מהדברים האלה. הייתי מותש וגמור והמלחמה הזאת התישה אותי לגמרי".

אם ייקח את נכדיו למשחקי כדורסל: "לכדורסל ולכדורגל ולכל ספורט ישראלי. רואים את זה כל הזמן איתי ובלעדיי. ברור שאני אמשיך ללכת אני אלך כל החיים. המשטרה עצרה את אחד החבר'ה שתקפו וזה סטודנט לרפואה מאוניברסיטת באר שבע דפק לעצמו את החיים. באתי בבוקר לתת עדות. אני לא בנוי למשטרה ולדברים האלה, לתת עדויות. לא יודע מה יעשו עם זה. מה שהתרגשתי זה שהמון מאמנים ושחקנים מכל הקבוצות, הפועל תל אביב, מכבי חיפה ובית"ר שלחו לי הודעות". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי