זוסמן נבחר לישראלי המצטיין בינואר: "הדרך עוד ארוכה"

יובל זוסמן
יובל זוסמן | עדי אבישי

המנהלת פרסמה את הזוכים, שחקן מכבי ת"א הצטנע: "התארים האינדיבידואלים פחות חשובים לי". קורי וולדן מהפועל חולון זכה ב-MVP של החודש, גיא גודס נבחר למאמן: "בלי הצוות מסביבי והשחקנים זה לא היה קורה"

(גודל טקסט)

מנהלת ליגת ווינר סל פרסמה הבוקר (חמישי) את מצטייני ינואר. קורי וולדן מהפועל חולון זכה ב-MVP של החודש, יובל זוסמן ממכבי תל אביב הוא הישראלי המצטיין וגיא גודס ממכבי ראשון לציון נבחר למאמן.

וולדן הוביל את חולון לארבעה ניצחונות מארבעה משחקים ועזר לשמור לפחות זמנית על המקום הראשון בטבלה. דן שמיר, מאמנו, אמר: "בפן המקצועי לקורי אכן היה חודש אדיר, ואני שמח על ההכרה שהוא מקבל, שכן הוא אחד השחקנים האהובים עליי, שלא תמיד מוערך מספיק על התרומה הגדולה שלו לקבוצה. אני מאחל לקורי ולכולנו עוד הרבה חודשים כאלה".

עד כמה טוב היה החודש החולף של קורי וולדן? כל העיתונאים המרכיבים את פאנל התקשורת בחרו בו ללא יוצא מן הכלל ל-MVP של ליגת ווינר סל בינואר. הגארד הוביל את הפועל "יונט" חולון לארבעה ניצחונות מארבעה משחקים בחודש החולף ועזר לה לשמור על המקום הראשון בטבלה, עם משחק עודף על פני מכבי "FOX" ת"א אותה תארח למשחק המרכזי של המחזור הקרוב.


MVP. קורי וולדן (ׂFIBA)

זוסמן שידרג את מעמדו בשורות מכבי תל אביב לאחרונה ובינואר הוא הוביל אותה בדקות עם למעלה מ-30 במשחק. בכל ארבעת הניצחונות הוא רשם נתון דו-ספרתי בנקודות ובמדד ובסך הכל היו לו 10.0 נקודות, 6.4 ריבאונדים, 4.0 אסיסטים, 58% לשתיים, 77% מהקו ומדד 14.4 בממוצע למשחק בינואר.

"אני שמח על הבחירה לשחקן החודש ומודה מקרב לב למאמנים שלי, לחברים שלי לקבוצה ולמי שבחר בי", הגיב זוסמן, "התארים האינדיבידואלים פחות חשובים לי, מה שחשוב זה שאנחנו נמשיך לשחק כדורסל טוב וחכם, לנצח משחקים ולשמח את האוהדים שלנו. יש לנו עוד דרך ארוכה להשיג את היעדים שלנו, ואנחנו ממשיכים לעבוד קשה יום יום. תודה ויאללה מכבי!".

גודס, שהקדים את דן שמיר מהפועל חולון, הוביל את ראשון לציון לרצף מרשים של שבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות והעפיל לחצי גמר גביע המדינה. בסך הכל רשמה קבוצתו ארבעה ניצחנות בחודש ינואר והפסד בודד במחזור שעבר באילת. "אני שמח על הבחירה אבל בלי הצוות מסביבי והשחקנים זה לא היה קורה", אמר גודס, "אני מקווה להמשיך להצעיד את ראשון להצלחות והישגים".


המאמן המצטיין בחודש ינואר. גיא גודס (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי