בשבת: אריק שיבק חוזר לליגת העל, קרב קצוות בירושלים

אריק שיבק
אריק שיבק | אתר רשמי

שני משחקים יפתחו את המחזור ה-17: בני הרצליה עם מאמנה החדש על הקווים, תארח לקרב תחתית את הפועל תל אביב, עודד קטש והפועל ירושלים יארחו את בראד גרינברג ומכבי אשדוד

(גודל טקסט)
המחזור ה-17 בליגת העל בכדורסל יחל במוצאי שבת עם שני משחקים. ב-18:30 תארח בני הרצליה עם מאמנה החדש אריק שיבק את הפועל תל אביב לקרב תחתית, וב-20:35 תארח הפועל ירושלים את מכבי אשדוד לקרב קצוות.  


בני הרצליה – הפועל תל אביב (18:30)

אריק שיבק חתם בבני הרצליה לעונה וחצי בשורות המארחת, ויערוך בכורה מחודשת על הקווים. המאזן ההיסטורי בין הקבוצות בעונה הרגילה עד היום במסגרת הליגה: 15:24 להפועל ת"א. במשחקי הבית של בני הרצליה: 9:10 להפועל ת"א. ארבעה מחמשת המשחקים בין הקבוצות מאז תחילת העונה שעברה הסתיימו בניצחונות לקבוצה האורחת, כולל בסיבוב הראשון העונה. בני הרצליה מגיעה למשחק עם רצף של שישה הפסדים. הפועל ת"א נעצרה במחזור שעבר אחרי שני ניצחונות רצופים, עם הפסד דרמטי באשדוד.


הפועל ירושלים – מכבי אשדוד (20:35)
כריס ג'ונסון ייעדר כשבועיים עקב קרע קטן בשריר הירך. מכבי אשדוד צירפה את המתאזרח דניאל ג'אנל (24, 1.96 מ'), ששיחק העונה בהפועל עפולה מהלאומית. המאזן ההיסטורי בין הקבוצות בעונה הרגילה עד היום במסגרת הליגה: שוויון 11:11. במשחקי הבית של הפועל ירושלים: 4:8 לזכותה. 


הפועל ירושלים ניצחה בשני משחקיה האחרונים מול מכבי אשדוד בפער מצטבר של 43 נקודות והשוותה את המאזן בין הקבוצות בכל הזמנים בליגה הסדירה ל-11:11. הפועל ירושלים הפסידה בשני משחקי החוץ האחרונים שלה בליגה וירדה למאזן 4:4 בחוץ, אבל בבית היא מחזיקה במאזן הבית השני בטיבו אחרי מכבי ת"א: שבעה ניצחונות משמונה משחקי ליגה בפיס ארנה העונה.

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי