יום ראשון בליגת העל: מכבי ת"א בחולון, אילת בנס ציונה

גיא פניני
גיא פניני | עדי אבישי

המוליכה תארח את סגניתה לאחר הפסדיהן באירופה. המארחת במאזן בית של 1:7 והיא היחידה שהשיגה בחודש שעבר ארבעה ניצחונות. נס ציונה תארח את אילת ותחפש ניצחון ראשון מולה אי פעם

(גודל טקסט)
המחזור ה-17 בליגת העל יימשך ביום ראשון עם שני משחקים. במשחק המרכזי תארח הפועל חולון את מכבי תל אביב (21:00), עירוני נס ציונה תארח את הפועל אילת (19:15),


עירוני נס ציונה  – הפועל אילת (19:15)
המאזן ההיסטורי בין הקבוצות בעונה הרגילה עד היום במסגרת הליגה: 0:13 להפועל אילת, במשחקי הבית של נס ציונה: 0:5 לאילת. הפועל אילת מחזיקה כאמור במאזן מושלם בכל הזמנים מול עירוני נס ציונה: 13 ניצחונות מ-13 משחקים. בכל חמשת המשחקים האחרונים, היא ברחה לכתומים עם ריצה גדולה. אילת קטעה רצף הפסדים קצר עם שני ניצחונות בשני המחזורים האחרונים.


הפועל חולון – מכבי ת"א
לפני המשחק ייערך טקס נבחרי חודש ינואר בליגת ווינר סל: קורי וולדן יקבל את תואר ה-MVP, יובל זוסמן את תואר שחקן החודש הישראלי ומלגת לימודים על סך 1,000 דולרים מתנת רענן כץ.


המאזן ההיסטורי בין הקבוצות בעונה הרגילה עד היום במסגרת הליגה: 12:100 למכבי ת"א, במשחקי הבית של הפועל חולון: 10:45 למכבי ת"א. מכבי ת"א ניצחה בצורה משכנעת בשני המפגשים האחרונים בין הקבוצות: 75:95 בגמר הפיינל פור אשתקד ו-66:99 בסיבוב הראשון. הפועל חולון היא הקבוצה היחידה שרשמה מאזן מושלם בליגה בחודש שעבר: ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים.


הסגולים-צהובים מחזיקים במאזן הבית השני בטיבו בליגה אחרי מכבי ת"א: שבעה ניצחונות משמונה משחקים, כולם בפער חד-ספרתי וברובם אחרי פיגור לקראת הסיום. גיא פניני, חצה במחזור שעבר את סף 1,000 הריבאונדים בליגה והוא זקוק ל-16 נקודות כדי להגיע ל-3,500 בליגת ווינר סל.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי