המשבר בדרך? מכבי תל אביב הפסידה 100:95 להפועל חולון

פארגו, זוסמן, רול
פארגו, זוסמן, רול | עדי אבישי

אחרי שהביסה את היריבה התל אביבית במחזור הקודם, מחזיקת הגביע גברה בתוך שבוע גם על האלופה שלא התאוששה מהתבוסה בספרד לבאסקוניה. קורי וולדן הצטיין בסגול עם 26 נקודות, 18 נקודות של פארגו לא הספיקו לצהובים

(גודל טקסט)

האם מכבי תל אביב נקלעה למשבר? אחרי שהובסה ביורוליג על ידי באסקוניה בספרד גם בליגה נראה לאלופה אין חיים קלים כאשר האלופה רשמה הפסד שני בתוך שלושה ימים אחרי שהפסידה בחוץ 100:95 להפועל חולון בהיכל טוטו.

מכבי תל אביב פתחה את המשחק טוב יותר ועלתה ליתרון 10:15 אחרי חמש דקות, כשטאריק בלאק קלע את כל שבע הנקודות הראשונות של הצהובים ובצד השני וולדן השאיר את חלון בתמונה. אך מכבי תל אביב המשיכה בשלה, פארגו וקלויארו צלפו מחוץ לקשת והשלימו ריצת 1:12 שהלעה את הצהובים ל-11:23. דריון אטקינס הגיב עם שלשה משלו, אך זוסמן קלע על הבאזר שקבע 16:27 חד צדדי ברבע הראשון.

בפתיחת הרבע השני חולון הגיבה בריצת 0:9 וצמצמה ל-35:30, אחרי חמש דקות בתוך הרבע. אנג'לו קלויארו סיים את הריצה של חולון עם שלשה, אך זה לא הרתיע את חולון שסיימה ריצה של 6:20 וקבעה שוויון 41:41. חולון המשיכה בשלה עם ריצה נוספת של 2:9 והשלימה רבע חלומי של 16:35 וירדה למחצית ביתרון 43:51.


יאניס ספרופולוס (עדי אבישי)

הפער של חולון המשיך לגדול ברבע השלישי. דריון אטקינס תפר שלשה ודקוואן ג'ונס העלה את קבוצתו ליתרון דו ספרתי אחרי שייק מהקו עקב עבירה רביעית של בלאק שלאחריה ירד לספסל. משם מכבי תל אביב התעוררה, נקודות של ג'ון דיברתולומיאו, מייקל רול וצמצמה ל-73:67 לפני הרבע המסכם. ברבע המכריע מכבי תל אביב מייקל רול הוריד את ההפרש לארבע, אך חולון עם נקודות של טי ג'יי קליין. מכבי תל אביב כבר עלתה ליתרון אחרי סל של יובל זוסמן, אבל דקוואן ג'ונס הגיב על שלשה שהחזירה את היתרון לחולוניה. המארחת שמרה על היתרון עד הסיום וניצחה 95:100 גדול על מכבי תל אביב.


שחקני הפועל חולון חוגגים (עדי אבישי)

יובל זוסמן (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי