אבדיה: "כרגע חושב רק על מכבי ת"א. בעתיד? נראה"

דני אבדיה
דני אבדיה | מכבי תל אביב

בראיון מיוחד לספורט1, יממה לאחר הזכייה בפרס ה'שחקן המצטיין' של המחנה "כדורסל ללא גבולות" מטעם ה-NBA, מספר הכוכב הצעיר: "פגשתי סקאוטים ואנשים מצמרת הכדורסל העולמי"

(גודל טקסט)

רק ימים יגידו אם הכישרון הצעיר של מכבי תל אביב, דני אבדיה יגיע ל-NBA, אבל בינתיים זה נראה מבטיח. אמש (ראשון) סיים שלושה ימים של מחנה האימונים 'כדורסל ללא גבולות' שנערך בשארלוט, בסיומו זכה בפרס השחקן המצטיין. מאוחר יותר באותו הערב, חגג במשחק האול-סטאר וצפה בקבוצת לברון ג'יימס מנצחת את קבוצת יאניס אנטטוקומפו.

הערב, המגזין 'ספורטס אילוסטרייטד' סימן את הכישרון הישראלי/סרבי כשחקן המבטיח ביותר במחנה האימון: "בגובה 2.05, דני אבדיה הגיע למחנה כשם הבכיר, וזכה בתואר ה-MVP לאחר שהציג את היכולות שהופכות אותו ל"חבילה השלמה". לא צריך להתאמץ כדי להעריך שחקן כמוהו, וכבר מהיום הראשון היה ברור לכולם שאבדיה הוא השחקן הכי מוכשר ומוכן ל-NBA. היכולות שלו ליצור מהלכים גם ללא כדור מורגשת, ויש לו את הפוטנציאל להיות שחקן שסוחב קבוצה כמוביל כדור מרכזי לתקופה ארוכה. הוא לא ה'נבחר' כמו לוקה דונצ'יץ', אבל ההשוואות נראות טבעיות בעיקר בזכות הדמיון בסגנון המשחק שלהם".


דני אבדיה נשאר עם הרגליים על הקרקע. (צילום: אודי צטיאט)

אבדיה יחזור מחר לישראל ויצטרף לאימוני מכבי תל אביב. בראיון לספורט1, כשהקראתי לו את הביקורות החיוביות, נשאר עם הרגליים על הקרקע: "אני עובד קשה בשביל רגעים כאלה. מבחינתי זה רק גורם לי לצמוח ולעבוד קשה יותר". 

איך אתה מסכם את המחנה? "המחנה היה ברמה גבוהה. המון שחקנים טובים, תחרותיים ופיזיים. הופתעתי מהתחרות ומרמת השחקנים, היה תענוג לשחק במחנה בסדר גודל כזה. מרגיש שצברתי ניסיון"

פנו אלייך סקאוטים? "פגשתי סקאוטים, מה-NBA ומהטופ של הכדורסל העולמי. היו שם הרבה. זה לא מובן מאליו עבורי וזה גורם לי לרצות לעבוד יותר קשה".

השאיפה? "כרגע אני חושב רק על מכבי, בעתיד נראה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי