דמיטריוס קונגר חתם בהפועל ירושלים לחודש וחצי

דמיטריוס קונגר
דמיטריוס קונגר | אתר רשמי

אקס הפועל תל אביב הצטרף למחזיקת הגביע בחוזה עם אופציה עד תום העונה: "המשך ישיר להצהרה שלנו על הרצון להתמודד על כל התארים", אמר קטש על צירוף הפורוורד האמריקאי

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים הודיעה היום (שישי) על החתמתו של הפורוורד האמריקאי דמיטריוס קונגר, אקס הפועל תל אביב שחתם חוזה לחודש וחצי עם אופציה להארכה עד תום העונה. קונגר (28, 1.98) יצטרף למחזיקת הגביע לאחר שסיים את העונה הסדירה במדי אדלייד האוסטרלית, שם העמיד ממוצעים של 11.7 נק', 4.8 ריב' ו-2.2 אס' למשחק בליגת ה-NBL.

את העונה שעברה פתח קונגר גם כן בליגה האוסטרלית ולאחר מכן הצטרף לבדאלונה בה סיים את העונה עם ממוצעים של 9.9 נק' ו-2.6 ריב' ב-13 משחקים. בעונת 2015/6 שיחק כאמור בהפועל תל אביב בשלבי סיום העונה.

מאמן הקבוצה, עודד קטש, התייחס להחתמה: "ההחתמה של דמיטריוס היא המשך ישיר להצהרה שלנו על הרצון להתמודד על כל התארים שנמצאים על השולחן. נוצר צורך לחזק את עמדות הפורוורד לקראת שלבי ההכרעה בצ'מפיונס ליג עקב הפציעה של כריס ג'ונסון וקונגר, מעבר ליכולותיו המוכרות כשחקן, כבר הוכיח שהוא מסוגל להשתלב בתוך מערכת שרצה ביחד תקופה ארוכה ולתת את שלו. אני סומך עליו ומאמין שכך יהיה גם אצלנו"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי