בחמישי: נהריה נגד אילת, הפועל ת"א תפגוש את נס ציונה

רביב לימונד
רביב לימונד | דני מרון

הקבוצה של דרוקר ששיחררה את לנזל סמית' ג'וניור תרצה לחזור למסלול הניצחונות בעין שרה. השחקנים של דני פרנקו יקוו להמשיך במומנטום בלב המושבה ומכבי אשדוד תארח את גלבוע גליל

(גודל טקסט)

ליגת ווינר סל תימשך מחר (חמישי) עם שלושה משחקים במסגרת המחזור ה-19. הפועל אילת ששיחררה את לנזל סמית' ג'וניור, תקווה לחזור לנצח כשתפגוש את עירוני נהריה בעין שרה, מכבי אשדוד תארח באולם הקריה את גלבוע/גליל והפועל תל אביב תגיע ללב המושבה למשחק נגד עירוני נס ציונה.

עירוני נהריה (13:5) – הפועל אילת (7:11)
הפועל אילת תגיע לעין שרה לאחר שהיא שחררה את לנזל סמית' ג'וניור בעקבות פציעה חוזרת בכף ידו, וכשהיא עם שני הפסדים רצופים, כשהאחרון בבית להפועל ירושלים 82:70. בניצחון בהרצליה במחזור ה-15 מסרה הקבוצה שיא ליגה עונתי של 36 אסיסטים, אבל מאז היא ירדה בכמות הנקודות והאסיסטים בכל משחק.

בצד השני, עירוני נהריה נוצחה בשלושת המחזורים האחרונים, כל פעם בפער גדול יותר: 89:87 לגלבוע/גליל, 87:77 למכבי ת"א ו-93:74 באשדוד. הסגולים ניצחו רק באחד מששת משחקיהם האחרונים בעין שרה והם מחזיקים במאזן הבית הכי חלש בליגה פרט לזה של נועלת הטבלה הרצליה. השחקנים של אריק אלפסי יקוו שהמאזן המצוין של נהריה מול אילת בעין שרה בעונה הרגילה ימשך, כשהסגולים ניצחו בשישה משבעה משחקים.



שרון דרוקר. באילת מקווים לחזור למסלול הניצחונות (לירון מולדובן)

מכבי אשדוד (11:7) – גלבוע/גליל (11:7)
12 מ-13 המפגשים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בניצחון לקבוצה המארחת. ניצחון החוץ היחיד במשחקים ביניהן מאז עונת 13/14 היה באוקטובר 2016, 75:77 לאשדוד בגן נר. גלבוע/גליל לא ניצחה בהיכל הקריה כבר כמעט שבע שנים ובארבעת ביקוריה האחרונים שם היא הפסידה בהפרש מצטבר של 89 נקודות.

האורחת תגיע לאולם הקריה לאחר שלא רשמה את בראיינט קרופורד הפצוע וכשבמשחק האחרון היא הפסידה בבית 85:75 להפועל חולון. מנגד, הקבוצה של בראד גרינברג תרצה להמשיך את המומנטום מהתבוסה שהנחילה במחזור הקודם לעירוני נהריה 74:93.


עירוני נס ציונה (9:9) – הפועל תל אביב (11:7)

שני המפגשים האחרונים בין הקבוצות הוכרעו במחצית שנייה חד-צדדית לטובת הקבוצה המארחת: בסיבוב השלישי אשתקד יצאה נס ציונה בלב המושבה מפיגור 7 בהפסקה בזכות ניצחון בפער דו-ספרתי בכל אחד משני הרבעים האחרונים (15:29 ו-15:25) בדרך ל-75:92 במשחק; בסיבוב הראשון העונה מחקו האדומים פיגור 19 ברבע השני, כשהם מנצחים 13:28 ו-14:24 בשני הרבעים האחרונים בדרך ל-78:90 ביתי.

האדומים יגיעו ללב המושבה אחרי החתימה את גארלון גרין במקום דבון אקון-פרסל, ששוחרר לבקשתו, ועם ארבעה ניצחונות בחמשת מחזורי הליגה האחרונים. השחקנים של נדב זילברשטיין מגיעים לאחר שניצחו בחוץ את הפועל באר שבע 78:90.


אלישי כדיר מול אלכס טיוס. 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי