שני בליגת ווינר: מכבי ת"א תצא לראשל"צ, אילת נגד אשדוד

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב | עדי אבישי

הכתומים כבר הצליחו לחולל העונה סנסציה כשהדיחה את האלופה בגביע, נועם דוברת הצעיר נכלל בסגל של גיא גודס, מנגד, הצהובים יחפשו ניצחון רביעי ברציפות. הקבוצה הדרומית בליגה תארח את חבורתו של בראד גרינברג

(גודל טקסט)

ליגת ווינר סל תימשך מחר (שני) עם שני משחקים נוספים. במסגרת המחזור ה-20 הפועל אילת תארח את מכבי אשדוד. לאחר מכן, מכבי תל אביב תארח את מכבי ראשון לציון.


הפועל  אילת (7:12) – מכבי אשדוד/באר טוביה (12:7)

הפועל אילת מדורגת במקום הרביעי בטבלה במאזן 7:12. במחזור שעבר ניצחה 75:93 את עירוני נהריה במשחק חוץ כשהסנטר בריימו הצטיין עם שיא עונתי של 28 נקודות. מנגד היריבה מכבי אשדוד ספגה הפסד מאכזב 80:79 מול הפועל גלבועגליל במשחק בית. היא מדורגת במקום העשירי בלבד עם מאזן 12:7. בשורות אשדוד הצטרף שחקן רכש טרי, נמרוד לוי (23) הפאוור פורוורד/סנטר המבטיח שלא זכה לדקות משחק במכבי ת"א.



אשדוד מנגד, פתחה את העונה במאזן טוב 1:3 במשחקי החוץ אך מאז הפסידה בכל חמשת משחקיה האחרונים. בסיבוב שעבר אילת רשמה ניצחון גדול 68:85 ובריימו בלט עם 17 נקודות, כש-18 נקודות של מילבורן לא הספיקו למפסידים. כמוכן, הפועל אילת עומדת על רצף של חמישה ניצחונות בית רצופים מול מכבי אשדוד בהפרש מצטבר של 49 נקודות.


מחכה לדקות ראשונות באשדוד. נמרוד לוי (אודי ציטיאט)


מכבי ראשל"צ (10:9) – מכבי ת"א (4:15)

מכבי ת"א מרוצה מניצחון היורוליג 58:77 על דרושאפקה של דיוויד בלאט וכעת היא רוצה לשפר עמדות בליגה. הקבוצה של יאניס ספרופולוס מדורגת רק שלישית בליגת ווינר עם מאזן 4:15. מכבי ניצחה בכל שלושת משחקיה האחרונים ומחפשת להשוות את שיא הניצחונות העונתי שלה.


אנג'לו קלויארו לא נרשם למשחק ולא ישחק. מכבי יכולה להתגאות במאזן מצוין מול מכבי ראשל"צ, אותה ניצחה בכל עשרת המשחקים האחרונים במסגרת הליגה הסדירה ובפער מצטבר של 107 נקודות כולל 64:98 בבכורה של יאניס ספרופולוס בליגה בסיבוב שעבר. עם זאת, הכתומים גברו על האלופה פעמיים העונה במשחקי  הגביע בבית מכבי בתוצאות כמעט זהות: 77:86 בגביע ווינר סל ו-77:88 בגביע המדינה. הניצחון האחרון של ראשל"צ על מכבי ת"א בליגה הסדירה היה באפריל 2015. 


עוז בלייזר, פאוור פורוורד ראשל"צ, חושש שקבוצתו תשווה את שיא ההפסדים הרצופים שלה העונה, רצף שלילי אליו נקלעה לאחר ההפסד בגמר הגביע, ואמר – "אנחנו רוצים לחזור למסלול הנצחונות. נצטרך להיות אגרסיביים וחדים. חשוב לנו לנצח עבור הקהל". נועם דוברת, כוכב קבוצת הנוער של הקבוצה, נרשם לראשונה בסגל הקבוצה הבוגרת. מנגד, יובל זוסמן במחזור שעבר ראשל"צ, שמדורגת שביעית בטבלה, נכנעה 85:81 להפועל חולון אם כי לונג בלט עם 25 נקודות כש-12 מתוכן ברגע האחרון, והוא בכושר מעולה לקראת המשחק. בסיבוב שעבר המשחק היה חד צדדי ומכבי ניצחה ב-34 הפרש – 64:98.


לא נרשם למשחק נגד מכבי ראשון לציון. אנג'לו קלויארו (עדי אבישי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי