ספרופולוס: "ניצחון גדול, עכשיו מצפה לנו קרב חשוב נגד ירושלים"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | אודי ציטיאט

מאמן מכבי תל אביב שיבח את שחקניו אחרי ה-70:77 במינכן על באיירן מינכן: "עשינו הגנה, היינו טובים מאוד התקפית ברבע השלישי והצלחנו להוציא את היריבה מתוכנית המשחק שלה". קיין: "לא ספרו אותנו, אבל חזרנו"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב עדיין במאבק על המקום בשלב הבא ביורוליג. אתמול (חמישי) ניצחו הצהובים במינכן את באיירן 70:77 ועלו למאזן 13:12 במפעל היוקרתי. סקוטי ווילבקין הוביל את הצהובים עם 19 נקודות וטאריק בלאק הוסיף 14.

יאניס ספרופולוס, מאמן מכבי תל אביב, אמר בסיום המשחק: "הצגנו הגנו טובה שעזרה לנו לשלוט. הצלחנו להוציא את באיירן מינכן מתוכנית המשחק שלהם ואני חושב שהיינו טובים מאוד מבחינה התקפית ברבע השלישי. אני רוצה לברך את השחקנים שלי על המאמץ הגדול ואני חושב שהגיע להם לרדת מהפרקט עם ניצחון".

לאחר המשחק כינס המאמן היווני את שחקניו ואמר להם בחדר ההלבשה: "זה המשחק הרביעי שלנו בשמונת הימים האחרונים ואני שמח מאוד. שיחקנו מצוין, הגיעו לכם לנצח וכל הכבוד. יש לנו עכשיו קרב נגד חשוב נגד הפועל ירושלים בליגה ואז נחזור שוב ליורוליג. זה ניצחון חשוב וגדול, אבל נותרו עוד חמישה משחקים והפנים כבר למשחק הבא".


האיש של הצהובים במינכן. סקוטי ווילבקין (האתר הרשמי של היורוליג)

בקבוצה היו מרוצים מאוד מהניצחון שמשאיר אותם בתמונת ההעפלה לשלב הבא כמובן, כרגע הם במקום התשיעי. כשנותרו עוד חמישה מחזורים לתום העונה – שלושה משחקים יהיו בהיכל בתל אביב. גם דיאנדרה קיין אמר בקצרה לאחר המשחק: "לא כולם ספרו אותנו, אבל אנחנו עדייו כאן. חזרנו". כאמור, ביום ראשון תפגוש הקבוצה את הפועל ירושלים בארנה, משחק שצפוי להיעדר ממנו ג'ייק כהן שנפצע בתחילת השבוע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי