ספרופולוס: "החצי הראשון היה יוצא דופן, הכל הלך לנו"

יאניס ספרופולוס ושחקני מכבי תל אביב
יאניס ספרופולוס ושחקני מכבי תל אביב | דני מרון

מאמן מכבי תל אביב שיבח את שחקניו אחרי הניצחון 78:89 על הפועל ירושלים: "לא קל לשמור על הקצב בקלאסיקו. האוהדים האדומים טענו שאוימו על ידי חומסקי

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב השלימה אתמול (ראשון) דאבל העונה על הפועל ירושלים, כשהצליחה לנצח 78:89 מרשים מאוד בבירה – במשחק בו כבר הוליכה ב-28 נקודות עוד באמצע הרבע השני – ובכך שבה לפסגה, מחזור אחד לפני תום הסיבוב השני.

היכולת המשכנעת של הצהובים הגיעה ארבעה ימים לפני קרב קריטי ביורוליג ביום חמישי נגד אנאדולו אפס הטורקית, משחק שייערך בהיכל בתל אביב. "ראינו שתי מחציות שונות, הראשונה הייתה מצויינת ויוצאת דופן, הכל הלך טוב וקלענו קליעות קשות, אבל בקלאסיקו לא קל לשמור על אותו קצב", אמר המאמן יאניס ספרופולוס לאתר הרשמי של המועדון, "ירושלים הראתה את האיכויות שלה וזה מה שקרה ברבע השלישי – לא הנענו כדור, היינו סטטיים והם עקצו אותנו במתפרצות, לאחר מכן ניסינו לעשות נקודות קלות במשחק מעבר, והצלחנו לנצח. מה אני לוקח מהמשחק? זה היה אצל ירושלים בבית, אבל מוקדם מדי לשאול את השאלה הזו. היום אנחנו נהנה מהניצחון ומחר נתכונן למשחק הבא", הוסיף לאחר ההתמודדות הטעונה.

סקוטי ווילבקין, שהיה המצטיין עם 18 נקודות, הוסיף: "במחצית הראשונה הכל הלך לנו, במחצית שנייה הם עשו עבודה טובה במטרה לחזור ולהקשות עלינו. הם שיחקו חזק יותר האוהדים שלהם דחפו, ואולי אנחנו נרגענו מעט, אבל הצלחנו להתגבר על זה. אנחנו רוצים להשיג כל ניצחון שאנחנו יכולים זו ליגה צפופה. היורוליג? המשך המומנטום החיובי זה הדבר החשוב".

מנגד, בהפועל ירושלים הרוחות סערו לא רק בגלל הפסד שקטע רצף של תשעה ניצחונות, אלא בעקבות העימותים ביציע. כבר במהלך המשחק הבעלים אייל חומסקי לקח את המיקרופון וכרז "בושה" בעקבות שירי גנאי נגד שמעון מזרחי, אבל לאחר המשחק טענו אוהדים מארגון "בריגדה" שחומסקי עצמו איים עליהם. הבעלים סירב להתייחס לכך ואמר לאחר המשחק: "אנחנו חושבים על יום רביעי, זה המשחק הבא והכי חשוב שלנו", לקראת המפגש בשמינית גמר ליגת האלופות נגד נפטונאס הליטאית.


הריצה נעצרה, אך המשחק החשוב הוא ברביעי. בראון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי