שלומי הרוש: "הפועל חולון היא לא הקבוצה הכי טובה בארץ"

ג'יימס פלדין עם שלומי הרוש
ג'יימס פלדין עם שלומי הרוש | דני מרון

הניצחון על ירושלים ("הכי משכנע שלנו העונה"), ההבדלים מההפסד בגביע ("הקהל נותן לנו בוסט רציני"), התלונות של האוהדים ("התוצאות מראות אחרת, עשינו סיבוב מטורף"). קפטן הסגולים בראיון

(גודל טקסט)

שלומי הרוש, קפטן הפועל חולון, התראיין בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לניצחון הגדול על הפועל ירושלים, היריבות בין הקבוצות, הטענות של האוהדים הסגולים והמשך העונה האירופית.

הניצחון על הפועל ירושלים: "לא הייתי קורא לזה נקמה, בסך הכל מדובר במשחק ליגה אחד מתוך 22 שהיו עד כה. גם נגד מכבי לא היה לנו משחק רע, אבל הניצחון על ירושלים היה הכי משכנע שלנו העונה. רוב הניצחונות שלנו העונה היו בהפרשים של עד חמש נקודות ואף אחד מהם באמת לא היה משכנע ולא נראינו כמו שנראינו נגד ירושלים. שיחקנו ממש טוב, הכל הלך ועשינו את הדברים בצורה ממש נכונה".

ההבדלים בין ההפסד בגביע לניצחון בליגה: "מגרש ביתי וקהל ביתי, זה משהו שנותן לך בוסט רציני כשחקן. ברגע שאתה מגיע לאולם שלך, ברור שיש לך יתרון מסוים ואני חושב שבמשחק נגד ירושלים, מפתיחתו, הרגשנו את האווירה והבנו שהולך להיות משחק מאוד מאוד טוב. כולם מכירים את היריבות שלנו עם הפועל ירושלים, זה חשוב מאוד לקהל שלנו. אני שמח שהצלחנו להחזיר להם אחרי שני הפסדים".


אוהדי הפועל חולון (אודי ציטיאט)

היריבות עם ירושלים: "אני חושב שזה התחיל עוד לפני החזיז, הרבה לפני, תמיד יש משחקים טובים בין הקבוצות, בעיקר בשנים האחרונות, בשנה שעברה למזלנו ניצחנו את שני המשחקים החשובים נגדם. אנחנו לא הקבוצה הכי טובה בארץ, אלא בין הקבוצות הטובות. כרגע אנחנו במקום השני אחרי מכבי תל אביב. עשינו הישג מטורף של סיבוב שלם בלי הפסדים ואני לא חושב שהפועל חולון עשתה את זה אי פעם. אנחנו נראים טוב ומתחילים להתחבר כמו שצריך".

התלונות של אוהדי חולון: "אנחנו בעונה מאוד טובה וכביכול הם לא צריכים לבוא בטענות לשום דבר, אבל קהל רואה את זה אחרת וקהל רוצה לבוא ליהנות וכנראה שהם לא נהנו ממה שהם ראו. האם אני חושב שהם צודקים? לא, כי בסופו של דבר התוצאות מראות אחרות. המאמן נשאר בחזית כמו בכל ענף ספורט ודן שמיר רק נראה רגוע כלפי חוץ".

הפלייאוף: "בשנה שעברה הגענו בסופו של דבר לגמר. לפני שנתיים עפנו בסיבוב הראשון, אבל זה היה סיפור אחר. עשינו עונה רגילה ממש טובה, סיימנו במקום הראשון, והגענו פשוט עייפים".

הזירה האירופית: "הפתענו שעברנו שלב? אני חושב שנחנו קבוצה טובה ושאנחנו פייבוריטים להגיע רחוק העונה. כל מפעל אירופי, לא חשוב איזה, זה משהו שתורם לחיבור של הקבוצה ואני חושב שעוד משחקים זה טוב וזה תורם לכל שחקן לשחק כמה שיותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי