השביעי ברציפות: מכבי תל אביב ניצחה 74:86 את נס ציונה

אלכס טיוס וטאליב זאנה
אלכס טיוס וטאליב זאנה | עדי אבישי

אחרי משחק צמוד, האלופה הצליחה לברוח ברבע המכריע עם ריצת 0:17 והמשיכה את המומנטום החיובי בליגה כשהיא סופרת שבעה ניצחונות רצופים. אלכס טיוס הוביל את השחקנים של ספרופולוס עם 21 נקודות

(גודל טקסט)

המחזור ה-23 שפתח את הסיבוב השלישי בליגת העל ננעל הערב (שני), כשבמוקד מכבי תל אביב גברה 74:86 על עירוני נס ציונה. האלופה נאלצה להסתדר ללא דיאנדרה קיין, שקיבל אישור להמריא לארצות הברית כדי לשהות לצד אמו החולה. מוקדם יותר הפועל תל אביב הפסידה 85:76 באילת ובני הרצליה שברה את רצף ההפסדים עם ניצחון 81:95 בנהריה.

מכבי תל אביב פתחה פער של נקודה בפסגה על הפועל חולון, שבוע לפני משחק העונה בין השתיים. במשך שלושה רבעים נס ציונה הייתה צמודה, אבל השחקנים של נדב זילברשטיין נעלמו ברבע המכריע ואיפשרו לצהובים ריצת 0:17 שגמרה את ההתמודדות.

האלופה פתחה בחמישייה עם ווילבקין, זוסמן, קלויארו, כהן ובלאק, נס ציונה עם בראון-רמירז, בן משה, קוק, דן וזאנה. הכתומים פתחו עם שלושה סלים בשלוש ההתקפות הראשונות, זוסמן קלע שלשה בין לבין וקלויארו ו-ווילבקין דאגו ליתרון 6:7. זאנה חגג בצבע, שלשות של ווילבקין ודיברתולומאו מנעו בריחה, 17:15. הצהובים קלעו נהדר מבחוץ ושלשות של זוסמן ורול צמצמו. 26:23 להרצליה בתום הרבע הראשון.


מייקל רול (עדי אבישי)

מכבי תל אביב המשיכה להפגיז מחוץ לקשת עם שלשות של רול, פארגו ואובראיינט, אבל נס ציונה עמדה בקצב ובעזרת היד הרכה של קוק חזרה להוביל, 34:36. טיוס עבד יפה בצבע ואובראיינט קלע 5 רצופות, אבל ברנדוויין וקוק קלעו מעבר לקשת ודן קבע יתרון 3, לפני שווילבקין צלף את השלשה העשירית של המארחים והשווה את התוצאה ל-48:48 במחצית.


יובל זוסמן (עדי אבישי)

בלאק קבע יתרון 52:53 לצהובים. דאו ביצע פאול בלתי ספורטיבי על ווילבקין, קלויארו ודן החליפו סלים בצבע וטיוס הגדיל ל-54:58. דן שמר את האורחים במרחק נגיעה בשני סלים במתפרצות, דאו בקליעה קשה על רגל אחת הוריד ל-61:60. הצהובים חזרו מפסק זמן עם סל של אובראיינט שקבע 60:63 לאלופה בסיום הרבע השלישי.

השחקנים של נדב זילברשטיין לא ממש הגיעו לרבע האחרון ואיפשרו לצהובים לבצע בריחה של 0:17. הצהובים חגגו רבע רביעי מרשים של 14:23. וזה נגמר בניצחון שביעי רצוף של מכבי תל אביב 74:86.


ג'רמי פארגו (עדי אבישי)

קלעו למכבי תל אביב: אלכס טיוס 21 נקודות, יובל זוסמן 11, ג'ון דיברתולומאו 10, ג'וני אובריאנט 10, מייקל רול 9, סקוטי ווילבקין 8, אנג'לו קלויארו 8, ג'רמי פארגו 8, טאריק בלאק 1. ג'ייק כהן ודני אבדיה שותפו ולא קלעו.

קלעו לעירוני נס ציונה: דקוואן קוק 17 נקודות, טאליב זאנה 15, טל דן 10, עודד ברנדוויין 9, צוף בן משה 8, כריס דאו 7, רביב פיטשון 4, גארי בראון 4.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי