ביום ראשון: מכבי ת"א בבאר שבע, הפועל ת"א בראשל"צ

אבדיה
אבדיה | עדי אבישי

המחזור ה-27 בליגת העל ימשך עם שני משחקים. האלופה ומוליכת הטבלה תצא לבירת הנגב, בלי אובראיינט, האדומים מת"א ללא סטיבנס, ירצו לשמור על מאזן מושלם מול הכתומים

(גודל טקסט)
המחזור ה-27 בליגת העל בכדורסל יימשך ביום ראשון עם שני משחקים מרתקים. מכבי ראשון לציון תארח את הפועל תל אביב והפועל באר שבע תארח את המוליכה מכבי תל אביב. 


מכבי ראשל"צ – הפועל ת"א (19:00)
המאזן ההיסטורי בין הקבוצות בעונה הרגילה עד היום במסגרת הליגה: 20:27 להפועל ת"א. במשחקי הבית של ראשל"צ: 8:14 לזכותה.


הפועל ת"א עומדת על מאזן מושלם בליגה מול מכבי ראשל"צ בשתי העונות האחרונות: חמישה ניצחונות מחמישה משחקים. הכתומים אמנם גברו על האדומים העונה בחצי גמר הגביע, אבל בליגה הם ניצחו אותם רק באחד מתשעת המפגשים האחרונים. ראשל"צ הפסידה בכל שבעת משחקי החוץ האחרונים שלה, אבל בבית מכבי היא נוצחה רק באחד משבעת משחקי הליגה האחרונים. הפועל ת"א ניצחה בשלושת משחקיה האחרונים והשוותה את רצף הניצחונות הכי ארוך שלה העונה. הפועל ת"א לא רשמה את דשון סטיבנס.


הפועל באר שבע – מכבי  ת"א (21:05)
הפועל באר שבע נמצאת בכושר קליעה מצוין ובשלושת המחזורים האחרונים היא רשמה 92.0 נקודות בממוצע. האדומים עומדים על רצף של שישה משחקים עם 11 שלשות ומעלה. מכבי ת"א עלתה בחזרה למקום הראשון במחזור שעבר ויש לה הפסד אחד פחות (מאזן 6:20) מאשר לשתי הדולקות אחריה, הפועל חולון  והפועל ירושלים.


הצהובים תלויים כעת למעשה רק בעצמם בקרב על המקום הראשון והמשחק בקונכיה יהיה האחרון שלהם עד סיום העונה הרגילה מול יריבה שמדורגת כרגע בחצי העליון של הטבלה. מכבי ת"א לא רשמה למשחק את ג'וני או'בראיינט, רוברט רות'בארט ימשיך להיעדר בבאר שבע.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי