מכבי תל אביב הודיעה: מחירי המינויים בעונה הבאה יעלו

אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב | עדי אבישי

באיגרת שנשלחה לאוהדי הקבוצה לקראת החגים ועליה חתום יושב הראש שמעון מזרחי, אישרו הצהובים שבלית ברירה תחול עלייה לאור העובדה שמספר הקבוצות ביורוליג יעלה מ-16 ל-18

(גודל טקסט)

למרות עונה רעה וקושי במשחקים מסוימים למלא את ההיכל במהלך עונת היורוליג, מכבי תל אביב הודיעה היום כי גם בעונה הבאה תחול עלייה במחירי המנויים.

באיגרת שנשלחה למינויי הקבוצה לכבוד החגים ועליה חתום יושב הראש שמעון מזרחי, ושם הובהר פעם נוספת ש"תקוותנו הגדולה היא שהחל מהעונה הבאה יבוטלו משחקי הפיינל-פור ואלופת המדינה תיקבע בדרך של סדרות – הטוב משלושה או הטוב מחמישה משחקים, זאת החל משלב רבע-הגמר ועד הסיום", גם אישרו במועדון כי בלית ברירה יועלו המחירים, בשל כמות הקבוצות שתעלה.

"בעונה הבאה נכון לנו שינוי במספר הקבוצות המשתתפות ביורוליג ומספרן יעלה מ-16 ל-18, כלומר, ארבעה משחקים נוספים בעונה הרגילה, מכאן ששני משחקי יורוליג נוספים ייערכו כאן בביתנו החם היכל מנורה מבטחים – עובדה אשר מחייבת העלאה קלה ביותר של מחירי 'המנוי המשולב'", נכתב על ידי מזרחי וגם נודע כי המכירה תחל ב-28.4.2019, כאשר למנויים קיימים תהיה אפשרות להנחה עד ה-30.6.2019 והמקומות יישמרו עד ל-13.7.2019.


שמעון מזרחי. מקווה לחזרת הסדרות (אודי ציטיאט)

לקראת ההכרעה בליגה והעונה הבאה אוסיף מזרחי: בלב חם אומר כי מינויו של המאמן החדש יאניס ספרופולוס הביא לשינוי בגישת השחקנים ובדרך המשחק, נכון עשינו כאשר המאמן היווני הוחתם מראש גם לעונה הבאה ויהיה זה הוא אשר יקבע את זהות השחקנים לעונת 2019/20. ברור שינסה הוא להשאיר את שלד הקבוצה הנוכחית עד כמה שניתן, אך לא תהיה זו משימה פשוטה עבורנו – הן במישור המקצועי והן במישור הכספי, כאשר שחקנים כמו טאריק בלאק וג'וני אובראיינט כבר מבוקשים ב-NBA.

"לצד השחקנים הזרים נראה כי העונה הנוכחית הייתה עונת חישול וקידום רב לשחקנים הישראלים הצעירים שלנו, דני אבדיה ויובל זוסמן, אשר מועמד אף להיבחר בדראפט ה-NBA בקיץ הקרוב. אנו נאחל לו הצלחה וכמובן גאים מאוד כי שחקן נוסף משורותינו מועמד להגיע לליגה הטובה בעולם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי