בשני: הפועל ת"א בנס ציונה, קרב תחתית בין נהריה להרצליה

ג'רל מקניל, רביב לימונד
ג'רל מקניל, רביב לימונד | עדי אבישי

דשון סטיבנס יתלבש וצפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו במדים האדומים, במקביל ייערך בעין שרה הקרב בין שתי נועלות הטבלה. וגם: מכבי ראשון לציון תצטרף לעצור את רצף הפסדי החוץ כדי לברוח לאשדוד/באר טוביה

(גודל טקסט)

המחזור ה-28 בליגת העל בכדורסל יינעל מחר (שני), כאשר שלושה משחקים ייערכו: עירוני נהריה תארח את בני הרצליה (20:10), מכבי אשדוד/באר טוביה תתמודד נגד מכבי ראשון לציון (20:20) ועירוני נס ציונה תפגוש את הפועל תל אביב (20:30).

עירוני נס ציונה (14:13) – הפועל תל אביב (15:12)
הפועל תל אביב תיאלץ להסתדר בלב המושבה ללא אלאדה אמינו,אבל למשחק נרשם דשון סטיבנס שצפוי לערוך את הופעת הבכורה כשלצדו גם הזרים ג'רל מקניל, ג'מאל שולר וגרלון גרין. השתיים מגיעות לאחר הפסדים בשבוע שעבר, נס ציונה הובסה בירושלים ואילו הפועל ת"א נכנעה בראשון לציון, ואם להסתמך על משחקי הסיבובים הקודמים אז לאדומים יתרון מובהק במאצ'אפ ולראיה שני ניצחונות משני משחקים, במשחקים שהיו צמודים. עם זאת, ניצחון יאפשר לנס ציונה להגדיל את יתרונה מהאדומים שמקום אחד מתחתיהם, במקום השביעי, לשני ניצחונות.

מכבי אשדוד/באר טוביה (16:11) – מכבי ראשון לציון (15:12)
מכבי ראשון לציון לא התקשתה יתר על המידה במשחקיה הקודמים העונה נגד אשדוד וניצחה את שני המפגשים בפער דו ספרתי, אבל ניצחון שלישי ברציפות יאפשר לה להגדיל את יתרונה מאשדוד/באר טוביה לשני ניצחונות ולהתבסס במקום השמיני המוביל לפלייאוף. איגור קולשוב שהושאל לחולון עד תום העונה כמובן ייעדר בשורות ראשל"צ, שניצחה ב-9 מ-12 ביקוריה באולם הקריה באשדוד. עם זאת, הכתומים עם שבעה הפסדי חוץ רצופים בליגה, לא ניצחו מחוץ לבית מכבי מאז התארחו בנהריה ב-14.1.2019.


גודס וחניכיו. יכולים להתבסס במקום השמיני (אודי ציטיאט)

עירוני נהריה (21:6) – בני הרצליה (21:6)
האולם בעין שרה יארח קרב תחתית בין שתי נועלות הטבלה, בסיומו המנצחת תעלה למקום הפני אחרון לאור העובדה שמאזנן של השתיים זהה. ג'יימס רובינסון ייעדר בשורות הרצליה, שתקווה שדיאור פישר ימשיך במומנטום אחרי משחק השיא שלו במדי הקבוצה במחזור שעבר, אז קלע 14 נקודות, קטף 12 ריבאונדים וגם חסם שלוש פעמים ב-35 דקות – בתקווה שגם ינצח לראשונה מאז הגיע למועדון. בסיבובים הקודמים הצליחה כל קבוצה דווקא לנצח במשחק החוץ שלה ולמעשה שלושה מארבעת המפגשים האחרונים ביניהן הסתיימו בהפרש של שלוש נקודות או פחות. נהריה תקווה לרשום את ניצחון הבית הרביעי שלה העונה, אחרי ששלושמת הקודמים הגיעו דווקא מול קבוצות החלק העליון הפועל חולון, נס ציונה והפועל ירושלים.


פישר. חזר מפציעה והרשים, אבל האם ינצח לראשונה? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי