ספרופולוס: "חשוב לי לשתף ישראלים, לא צריך חוק רוסי בשביל זה"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | אודי ציטיאט

מאמן מכבי תל אביב אחרי הניצחון על הפועל גלבוע גליל: "שלטנו הגנתית, זה היה לי חשוב". אריאל בית הלחמי: "בשביל לנצח בהיכל אתה צריך את כולם"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב גברה אתמול (ראשון) 70:88 בהיכל על הפועל גלבוע/גליל במחזור ה-28 בליגת ווינר סל והתבססה בפסגת הטבלה עם שני ניצחונות יותר מהפועל חולון.

מי שהוביל את הצהובים היה אלכס טיוס שבהיעדרו של טאריק בלאק שזכה למנוחה תרם 16 נקודות ו-6 ריבאונדים, ג'וני אובראיינט הוסיף דאבל-דאבל של 11 נקודות ו-12 ריבאונדים וג'רמי פארגו קלע 11 משלו.

יאניס ספרופולוס סיכם: "שלטנו במשחק מבחינת הגנתית ועצרנו את גלבוע במשך שלושה רבעים. ברבע השלישי היה חסר לנו קצת ריכוז, לא אהבתי את זה, היה לי חשוב מאוד שנעשה משחק טוב מבחינה הגנתית. לספוג 70 נקודות זה טוב ואני חשוב שהשחקנים עשו עבודה טובה".


התבססו במקום הראשון. שחקני מכבי תל אביב (אודי ציטיאט)

על הבסיס הישראלי: "אני לא צריך חוק רוסי בשביל לתת לשחקנים הישראלים דקות משחק, זה חשוב עבורי לשתף אותם בשביל שבעתיד הם יהיו הבסיס והלב של מכבי תל אביב".

אריאל בית הלחמי המאוכזב ניתח: "היו חסרים לנו היום שני שחקנים ובשביל לנצח פה את מכבי אתה צריך את כולם בריאים ובשיא. אני מכבד את הלחימה של השחקנים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי