בראשון: מכבי ת"א תארח את מכבי ראשל"צ ללא ג'רמי פארגו

מייקל רול
מייקל רול | עדי אבישי

המחזור ה-30 יימשך עם שלושה משחקים. הצהובים כבר גברו העונה פעמיים על הכתומים. האחרונה בטבלה עירוני נהריה תארח את הפועל ת"א ובקרב דרומי, תפגוש הפועל אילת באולמה את הפועל באר שבע

(גודל טקסט)

המחזור ה-30 בליגת העל בכדורסל יימשך ביום ראשון עם שלושה משחקים: הפועל אילת תארח את  הפועל באר שבע (19:15), נועלת הטבלה עירוני נהרייה תפגוש את הפועל ת"א (19:20) ומכבי ת"א תארח את מכבי ראשון לציון (21:10).

מכבי ת"א – מכבי ראשל"צ
המאזן ההיסטורי בין הקבוצות בעונה הרגילה עד היום במסגרת הליגה: 8:66 למכבי ת"א. במשחקי הבית של מכבי ת"א: 2:31 לזכותה. עד כה העונה בליגה: 0:2 למכבי ת"א. מכבי ת"א ניצחה בארבעת המחזורים האחרונים ובשבוע שעבר (58:102 בהרצליה) השוותה את הפרש השיא לניצחון ליגה, אותו קבעה במחזור הראשון עם 59:103 על מכבי אשדוד. מכבי ראשל"צ מחזיקה ברצף הניצחונות הפעיל הכי ארוך בליגה מלבד זה של מכבי ת"א: שלושה משחקים. מכבי ת"א לא רשמה שוב את ג'רמי פארגו.

הפועל אילת – הפועל באר שבע
זהו המפגש השלישי ביניהן עד כה בליגה הבכירה והמאזן הוא: שוויון 1:1. מאז ההפסד בבאר שבע במחזור האחרון של הסיבוב השני, הפועל אילת נוצחה רק פעם אחת מתוך שבעה משחקים: בחוץ מול מכבי ת"א. הפועל באר שבע נוצחה בשלושת המחזורים האחרונים בהפרש מצטבר של 72 נקודות – שווה לרצף השלילי הכי ארוך שלה העונה. שחקנה עמית גרשון, הוא אחד המועמדים לתגלית העונה. באר שבע לא רשמה למשחק את טיילר ברון הפצוע.


עמית גרשון. מועמד לתגלית העונה (עדי אבישי)

עירוני נהריה – הפועל ת"א
המאזן ההיסטורי בין הקבוצות בעונה הרגילה עד היום במסגרת הליגה: 12:15 להפועל ת"א. במשחקי הבית של עירוני נהריה: שוויון 7:7. עד כה העונה בליגה: שוויון 1:1. עירוני נהריה תנסה לקטוע שני רצפי הפסדים: שישה משחקים ללא ניצחון מאז מחזור הפתיחה של הסיבוב השלישי ושבעה משחקי בית ללא ניצחון מאז ה-27 בינואר. הפועל ת"א פתחה במחזור שעבר פער של משחק וחצי בקרב על הכניסה לפלייאוף והיא רחוקה חצי משחק בלבד מהחצי העליון של הטבלה, בזכות יתרון בשוברי השוויון על נס ציונה וראשל"צ. הפועל ת"א לא רשמה את אלאדה אמינו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי