קטש: "יוגב אוחיון ה-MVP". שמיר: "לא היינו מספיק טובים"

עודד קטש
עודד קטש | אודי ציטיאט

מאמן ירושלים החמיא לגארד לאחר ה-99:108 בחוץ על חולון: "הוא היה אדיר עבורנו". המאמן המפסיד שמר על איפוק: "כולם עשו את מה שהם יכולים, כך שאין לי תלונות". בראון שנבחר למצטיין: "שמח שמאמינים בי"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים טיפסה הערב (שישי) למקום השני בטבלת ליגת אחרי 99:108 ענק בחוץ על הפועל חולון במשחק השלמה מהמחזור ה-26. ג'יימס פלדין צלף 26 נקודות, ג'ייקובן בראון הוסיף 19 ותמיר בלאט תרם 18 כאשר החבורה של עודד קטש קלעה לא פחות מ-15 שלשות מתוך 30 ניסיונות.

קטש ניתח: "הגארדים שלנו היו נפלאים. גם ליוגב (אוחיון) היה משחק יוצא מן הכלל טוב, הוא אדיר עבורנו ומבחינתי הוא ה-MVP של המשחק. הקהל הזה נפלא, הוא העניק לנו אנרגיות מן הרגע הראשון וזו תחושה מדהימה. היה לנו מעט קשה מבחינה הגנתית בהרכבים מסוימים, אבל היה משחק אטרקטיבי וטוב עם הרבה יכולות".

על הפן ההגנתי: "ממשיכים לעבוד, משפרים, מתקנים ומסתכלים. כל משחק הוא שונה מקודמו. חולון עברה להרכבים של גארדים בשלב מוקדם. ברמה האישית יש כמה שחקנים שצריכים להתעלות מבחינה הגנתית וגם מבחינה קבוצתית עשינו כמה טעויות".


עודד קטש (אודי ציטיאט)

ג'ייקובן בראון שנבחר לשחקן המצטיין אמר: "עדיין לא חזרתי לעצמי אחרי הפציעה. זה בסך הכל שני משחקים, אני מנסה לשוב לקצב ואני שמח הבחורים מאמינים בי. אני מנסה לעשות את העבודה שלי עבור המועדון המדהים הזה והאוהדים הנפלאים האלה". פלדין בירך את חברו בהתלהבות: "ברוך השב ג'.ב".

המאמן המפסיד דן שמיר סיכם: "זה לא עניין של מחצית אחת. אני חושב שהיה משחק טוב באופן כללי, שתי קבוצות שיחקו חזק ועשינו פה ושם טעויות ושילמנו על כך. אלו החוקים בכדורסל, ככה זה עובד ובסך הכל אני חושב שבאנו עם אנרגיות ורצינו לשחק כדורסל מהיר ואגרסיבי. קלענו כמעט 100 נקודות. אנשים הביאו אש ובכל זאת ירושלים קלעה 108 נקודות ולא הצלחנו לעצור אותם. אין לי תלונות כי כולם עשו את מה שאתם יכולים ופשוט לא היינו מספיק טובים".

שמיר הוסיף: "לא חושב שבשלב הזה של העונה צריך להתכונן יותר מידי באימונים. אנחנו במצב די טוב בצמרת. לפעמים זה יספיק ולפעמים זה לא יצליח. אין נוסחאות משוכללות, באים ומנסים לנצח. אני לא חושב שהפציעה השפיעה על וולדן. דאגתי כשראיתי שקרה לו משהו, אבל הוא לא שיחק כי היינו בהרכבים טובים. היו דקות טובות, רצנו, למה להפריע? החזרתי אותו כשחשבתי שזה הדבר הנכון לעשות".


דן שמיר (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי