קרב מסקרן במוצ"ש: נועלת הטבלה מגיעה לאשדוד

יפתח זיו
יפתח זיו | עדי אבישי

עירוני נהריה תנסה להמשיך את מסע ההישרדות שלה במשחק החוץ הקשה בהיכל הקריה, שיפתח את המחזור ה-31 של ליגת ווינר סל. האורחת מקווה לטפס מעל הקו האדום

(גודל טקסט)

המחזור ה-31 של ליגת ווינר סל ייפתח במוצאי שבת בהיכל הקריה במשחק קריטי מאין כמוהו בקרבות העלייה לפלייאוף מחד והמאבק נגד הירידה מאידך, כאשר מכבי אשדוד/באר טוביה שרוצה להיכנס לשמינייה הראשונה תפגוש את עירוני נהריה שמקווה לטפס מעל הקו האדום. במחזור שעבר התאוששה מכבי אשדוד מרצף משחקים לא טוב עם ניצחון חוץ 92:101 על עירוני נס ציונה, בעיקר בזכות מחצית ראשונה פנטסטית בה פתחה פער בלתי מחיק.

עירוני נהריה יצאה גם היא ממשבר בשבוע שעבר, עם ניצחון בית 69:78 על הפועל ת"א, שהשווה את מספר הנקודות של הסגולים לזה של בני הרצליה. עירוני נהריה ניצחה את מכבי אשדוד בחוץ בכל אחת מארבע העונות האחרונות, כולל 76:77 בסיבוב השלישי אשתקד משלשה של אלכס יאנג, שנייה וחצי לסיום, שהבטיחה לסגולים את ההישארות בליגה. "הדולפינים" גברו על נהריה פעמיים העונה, ואם ינצחו אותה שוב, ישלימו עליה סוויפ עונתי ראשון אי פעם בליגה הבכירה.

נהריה ניצחה רק אחד משמונת משחקי החוץ האחרונים שלה בליגה, דווקא באחד האולמות הכי קשים בליגה: 77:88 בהיכל טוטו בחולון. הסגולים קטעו במחזור שעבר רצף של שישה הפסדים, אבל כדי להישאר בליגה, הם יצטרכו לנצח פעם אחת יותר מבני הרצליה בשלושת המשחקים הנותרים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי