ביום ראשון: הפועל ת"א תארח את מכבי ת"א לדרבי לוהט

רביב לימונד
רביב לימונד | עדי אבישי

שלושה משחקים ייערכו במסגרת המחזור ה-31. האדומים לא רשמו את אלאדה אמינו, בעוד מכבי ת"א לא רשמה את ג'רמי פארגו. גלבוע/גליל תארח את אילת, באר שבע את נס ציונה

(גודל טקסט)
שלושה משחקים ייערכו ביום ראשון במסגרת המחזור ה-31 בליגת העל בכדורסל. במוקד, המשחק שבו תארח הפועל תל אביב את מכבי תל אביב. מוקדם יותר, תארח הפועל גלבוע/גליל את הפועל  אילת והפועל באר שבע תפגוש בביתה את עירוני נס ציונה.


הפועל ת"א – מכבי ת"א (21:05)
האדומים יארחו את הדרבי התל אביבי שצפוי להיות לוהט כתמיד. הפועל ת"א לא רשמה למשחק את אלאדה אמינו, מכבי ת"א לא רשמה את ג'רמי פארגו. המאזן ההיסטורי בין הקבוצות בעונה הרגילה עד היום במסגרת הליגה: 32:87 למכבי ת"א. במשחקי הבית של הפועל ת"א: 22:35 למכבי ת"א. עד כה העונה בליגה: שוויון 1:1.


שישה משבעת הדרבים האחרונים במסגרת העונה הרגילה הסתיימו בניצחון של הקבוצה המארחת, כאשר הפעם היחידה שהאורחת יצאה עם ידה על העליונה הייתה בסיבוב השני אשתקד: 73:77 לאדומים בהיכל מנורה מבטחים.     הפועל ת"א ניצחה בשלושת משחקי הבית האחרונים שלה והפסידה בשלושת משחקי החוץ האחרונים. מכבי ת"א מחזיקה ברצף הניצחונות הכי ארוך כיום בליגה: חמישה משחקים, כאשר כולם פרט לראשון היו בפער דו-ספרתי.


הפועל גלבוע/גליל – הפועל אילת (19:00)
המאזן ההיסטורי בין הקבוצות בעונה הרגילה עד היום במסגרת הליגה: 13:19 לאילת. במשחקי הבית של גלבוע: 7:8 לזכותה. כד כה העונה בליגה: 0:2 לאילת. מאז תחילת 2017, אילת ניצחה את גלבוע/גליל בשישה מתוך שבעת משחקי הליגה בין הקבוצות. גלבוע/גליל נוצחה בשלושת משחקיה האחרונים בהפרש מצטבר של 56 נקודות ובסך הכל בסיבוב השלישי היא רשמה ניצחון בודד, בבית על עירוני נהריה. מנגד, הפועל אילת הפסידה רק משחק אחד בסיבוב השלישי עד כה: 99:92 בחוץ למכבי ת"א.



עמית גרשון, הפועל באר שבע. משחק ביתי קשה (עדי אבישי)


הפועל באר שבע – עירוני נס ציונה (19:05)
באר שבע לא רשמה למשחק את טיילור ברון הפצוע. זה יהיה המפגש השלישי בין השתיים בליגת העל. עד כה העונה בליגה: 0:2 לנס ציונה. בשני המפגשים בין הקבוצות העונה ניצחה נס ציונה בכל שלושת הרבעים הראשונים והפכה את עשר הדקות האחרונות לגארבג' טיים. הפועל באר שבע סוחבת את רצף ההפסדים הפעיל הכי ארוך כיום בליגה: ארבעה משחקים, כשבכולם היא נוצחה בפער דו-ספרתי. עירוני נס ציונה ניצחה רק באחד מארבעת משחקיה האחרונים ובשניים מהם היא ספגה לפחות 100 נקודות.

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי