ביום שני: בני הרצליה מחכה לירושלים, חולון תצא לראשל"צ

ג'יימס פלדין
ג'יימס פלדין | דני מרון

המחזור ה-31 בליגת העל יסתיים עם שני משחקים מרתקים. נועלת הטבלה תארח את החבורה של עודד קטש שבמקום השני, גיא גודס מחכה לקבוצתו של דן שמיר הממוקמת שלישית

(גודל טקסט)
המחזור ה-31 בליגת העל יסתיים ביום שני עם שני משחקים מרתקים. נועלת הטבלה בני הרצליה תארח את הפועל ירושלים ומכבי ראשון לציון תארח את הפועל חולון.


בני הרצליה – הפועל ירושלים (19:25)
הפועל ירושלים לא רשמה למשחק את דאשון באטלר ומלקולם גריפין. המאזן ההיסטורי בין הקבוצות בעונה הרגילה עד היום במסגרת הליגה: 19:42 לירושלים. במשחקי הבית של הרצליה: 11:16 לירושלים. עד כה העונה בליגה: 0:2 לירושלים. הפועל ירושלים ניצחה את שני המשחקים מול בני הרצליה העונה בפער דו-ספרתי והיא תנסה להשלים סוויפ עונתי ראשון עליה מאז עונת 15/16. בני הרצליה הפסידה את שני משחקי הבית האחרונים שלה בפער דו-ספרתי. הפועל ירושלים ניצחה בשלושת משחקיה האחרונים ובכולם קלעה לפחות 104 נקודות.


מכבי ראשל"צ – הפועל חולון (21:00)
המאזן ההיסטורי בין הקבוצות בעונה הרגילה עד היום במסגרת הליגה: 27:31 למכבי ראשל"צ. במשחקי הבית של ראשל"צ: 9:21 לזכותה. עד כה העונה בליגה: 0:2 לחולון. הפועל חולון עומדת על רצף של שבעה ניצחונות ליגה על מכבי ראשל"צ מאז פברואר 2017. מאז ההפסד לחולון בסיבוב הראשון, במה שהיה משחק החזרה של גיא גודס לקווים, מכבי ראשל"צ ניצחה 10 מ-11 משחקי הבית שלה בכל המסגרות.


הפועל חולון ספגה ביום שישי שפל עונתי של 108 נקודות וירדה למקום השלישי בטבלה בעקבות מאזן נחות מול הפועל ירושלים (2:1). איגור קולשוב, ששיחק במכבי ראשל"צ עד לפני כחודש, יפגוש לראשונה את הקבוצה בה גדל.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי