הפועל ירושלים שמרה על המקום השני עם 69:76 על הרצליה

בר טימור ותמיר בלאט
בר טימור ותמיר בלאט | מאור אלקסלסי

האדומים, שקלעו מעל 100 נק' כמעט בכל המשחקים האחרונים, הציגו התקפה חלשה אבל סיימו עם ניצחון חשוב במאבק הצמרת. ג'יימס פלדיין הצטיין עם 16 נק', סטודמאייר הוסיף 14. כעת: חולון מתארחת אצל ראשל"צ

(גודל טקסט)

להפועל ירושלים יש מטרה אחת בלבד בתקופה הנוכחית: לעשות הכל על מנת לסיים את העונה הסדירה במקום השני. אחרי ההפסד המפתיע של אילת לגלבוע/גליל אתמול (ראשון), האדומים גילו הזדמנות נהדרת לפתוח פער על פני שתי המתחרות שלה ועשתה את העבודה עם ניצחון 69:76 בחוץ על בני הרצליה שבתורה מתקרבת בצורה מסוכנת לירידה. במשחק הנוסף, הפועל חולון נשארה צמודה למחזיקת הגביע לאחר 102:105 על מכבי ראשל"צ

ירושלים היתה בתקופה התקפתית נהדרת, קולעת 100 נק' בדיוק בממוצע למשחק בששת משחקיה האחרונים, אבל הפעם הסתפקה בסקור נמוך יחסית. ג'יימס פלדיין הוביל את הקבוצה כבר מהפתיחה, מעלה אותה ל-5:11 בדקות הראשונות. אלא שהמארחת חזרה בזכות כמה קליעות של ג'רום דייסון, ולקחה את ההובלה בדרך ל-19:24 מקומי בסיום הרבע הראשון.

סטודמאייר ותומאס השוו בפתיחת הרבע השני, אבל לא הצליחו לקחת את הירושלמים ליתרון ואקסבייר רת'אן-מייז העלה את הרצליה ל-30:38. השחקנים של עודד קטש המשיכו להחטיא לא מעט אבל פלדיין קלע שלשה ברגע מכריע והוביל את חבריו לריצת 0:10 שסיימה את המחצית ב-38:40 אדום.

בלאט. שתי שלשות שלו סגרו את הסיפור (אודי ציטיאט)
בלאט. שתי שלשות שלו סגרו את הסיפור (אודי ציטיאט)

המשחק הוסיף להיות צמוד גם ברבע השלישי, אבל לירושלים היה את פלדיין שהוביל אותה ל-46:51. לשתי הקבוצות היה רבע חלש מבחינה התקפית, והתוצה הפנימית בו היתה 15:16 לירושלים בלבד בדרך ל-53:56. ריצת 2:11 בפתיחת הרבע הרביעי נתנה יתרון שנראה מבטיח עבור האדומים, אבל בוגדן בליזניוק וכרם משעור הצליחו לסגור את הפער ולהשוות ל-64:64 ארבע דקות לסיום. תמיר בלאט הרגיע עם שתי שלשות אדירות שנתנו הפרש 8, משם המארחים כבר לא הצליחו לחזור והמשחק נגמר ב-69:76.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי