שיבק: "רגע עצוב, אני מרגיש נורא", חנוכי: "הכי אכזרי שיש"

אריק שיבק
אריק שיבק | אודי ציטיאט

אחרי 27 שנה, בני הרצליה נשרה לליגה הלאומית והמאמן אמר: "זה קרה לי דווקא באולם באילת שהיו לי בו רגעים מאוד יפים, זה יום עצוב בקריירה". הקלע ששב לאחר מעל עשור: "חזרתי לעשות דברים יפים, אין לי מילים"

(גודל טקסט)
בני הרצליה ירדה אל המקום האחרון בליגת ווינר סל בשבוע שעבר והערב (חמישי), אחרי 27 שנה בליגה הבכירה, מאז העפילה ב-1991/92, נשרה לליגת המשנה בדרך הכי אכזרית שיש. היא הובילה לכל אורך המשחק באילת, אבל ספגה שלשה עם הבאזר, הפסידה 74:73 ובשנה הבאה תשחק בלאומית.


מאמן הקבוצה אריק שיבק ירד לליגת המשנה לראשונה בקריירה הארוכה והמפוארת שלו ובסיום אמר: "זה רגע עצוב למועדון ולכל אחד באופן אישי. אנחנו יודעים שאסור לנו לקבל שלשה כזו בארבע הפרש. זה רגע עצוב. אני מרגיש נורא, בטח כשזה קרה במגרש שהיו לי בו רגעים מאוד יפים. זה יום עצוב בקריירה. ידעתי שאני לוקח קבוצה שיהיה קשה להשאיר בליגה – בשנה שעברה הצלחתי והשנה לא".


כמו שיבק, גם ניצן חנוכי, שחזר בקיץ אחרי למעלה מעשור, חווה ירידת ליגה ראשונה בקריירה ואמר: "זה רגע עצוב לכולם, למועדון ולשחקנים. אין לי הרבה מה להגיד. מה קרה ברבע האחרון? הובלנו והיינו במשחק, אבל איכשהו בדקות האחרונות איבדנו ריכוז ונקלענו לכדור שלג שלילי. לצערי זה קרה גם היום והסתיים עם שלשה הכי אכזרית שיש".



התקשה להסתיר את אכזבתו אחרי קדנציה ראשונה מופלאה. חנוכי (אודי ציטיאט)


חנוכי היה נראה על סף בכי והוסיף: "יש פה אנשים שאני מכיר מגיל 10 וחזרתי לבני הרצליה כדי לעשות דברים יפים ולשחזר את מה שעשיתי פה בקדנציה הראשונה, אבל העונה התגלגלה ככה והגענו למאבקים האלה. לצערי זה נגמר ככה ואין מה לעשות עם זה. אף אחד לא חשב שכך תסתיים העונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי