קטש: "הכל מטריד אותי". פלדין: "הייתה ירידה כשהייתי על הספסל"

רמי הדר, עודד קטש
רמי הדר, עודד קטש | דני מרון

מאמן הפועל ירושלים אחרי ה-68:85 על הפועל באר שבע במשחק הראשון בסדרת רבע הגמר: "בחצי השני לא שיחקנו את הכדורסל שאנחנו רוצים". הכוכב שצלף 21: "עודד נותן לי חופש על המגרש". הדר: "איבדנו את זה ברבע ה-2"

(גודל טקסט)

פלייאוף ליגת ווינר סל יצא הערב (חמישי) לדרך עם המשחק בין הפועל ירושלים להפועל באר שבע, בו החבורה של עודד קטש לא התקשתה ועלתה ל-0:1 בסדרה עם 68:85 חלק על החבורה של רמי הדר שלא הצליחה להוות יריב.

עודד קטש סיכם: "אני חושב ששיחקנו טוב במחצית הראשונה ועצרנו אותם על 25 נקודות, זה בערך מה שהביא לנו את המשחק. בחצי השני שיחקנו על התוצאה ולא את הכדורסל שאנחנו רוצים. הכל מטריד אותי כל הזמן ובכל תוצאה וזו הבעיה כשאתה מאמן. אנחנו לא משחקים נגד אוויר בכדורסל, אלא נגד קבוצה טובה. לא כל הזמן ההפרש עולה וצומח בעקביות, יש ריצות, אבל אם נשארים מרוכזים במשך 40 דקות אז פערי הרמות באים לידי ביטוי".

המשחק הבא בסדרה: "התוצאה היא לא כזו חד צדדית, הם עשו ריצה בחצי השני וההרכבים ששיחקנו בכלל לא משנים – אנחנו צריכים לשחק טוב יותר. אנחנו יודעים מה עומד על הפרק ונצטרך לבוא מרוכזים למשחק השני".


מוטרד. עודד קטש (דני מרון)

על הרוטציה הרחבה: "ליאור אליהו שחקן בכיר ומרכזי בהפועל ירושלים, אבל כמובן שזה תלוי בהרבה מאוד דברים ואני חושב שהיום הוא היה מצוין. זו סדרה, משחקים פעמיים בשבוע ואני צריך לשמור על רגליים טריות".

רמי הדר אמר: "אני חושב שברבע השני איבדנו את זה, משהו מהרוח שלנו הלך לאיבוד ומשם כבר היה קשה לחזור. עם שאר הרבעים אני חי בשלום. אני צריך לראות את המשחק שוב, אבל היו לא מעט החטאות שהובילו להתקפות מעבר בצד השני. כשאתה עובד עם אנשים מהסוג הזה, יש לזה יתרונות וחסרונות. הם מבינים מה ומי אנחנו כרגע. אני מעריך שנצליח להחזיק בסדרה בלי להישבר. המשחק הבא הוא ה-משחק. אם ניתן פייט, בבית שלנו, בואו נראה מה יהיה".

ג'יימס פלדין, שהוביל את ירושלים עם 21 נקודות, הוסיף: "שיחקנו הגנה נהדרת בחצי הראשון ועלינו עם המון אנרגיות. שלטנו בריבאונד וזה עזר לנו לנצח את המשחק. מסר? רצינו לשחק את הכדורסל שלנו ולנצח, אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק ואני מקווה שננצח גם את המשחק השני בסדרה.

"נוח לי לשחק נגד כל קבוצה, המאמן נותן לי חופש ואני מרגיש שאני יכול לשחק את המשחק שלי. באר שבע זו קבוצה שאני משחק טוב נגדה ואני שמח על כך שניצחנו. הייתה ירידת מתח כשהייתי על הספסל, נצטרך לשפר את זה ולהיות יותר חכמים ולהגיע מוכנים לכך שהם יבואו לשחק חזק".


"מעריך שנצליח להחזיק בסדרה בלי להישבר" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי