קיין: "בחיים שלי לא חיכיתי למשחק כדורסל כמו שחיכיתי לזה"

דיאנדרה קיין
דיאנדרה קיין | דני מרון

אחרי שהתעמת עם הקהל האדום בדרייב אין, הרכז קלע 15 נקודות ב-67:89 של מכבי תל אביב על הפועל תל אביב בדרבי: "עלינו נעולים מהרגע הראשון, אני מוכן להמשך סדרה". פרנקו: "לא ניהלנו את המשחק כמו שצריך"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב עלתה הערב (חמישי) ל-0:1 בסדרת רבע גמר הפלייאוף לאחר שהביסה 67:89 את הפועל תל אביב בדרבי שנערך לעיני 8,347 צופים בהיכל. דיאנדרה קיין, שהתעמת עם הקהל האדום בדרבי הקודם בדרייב אין, קלע 15 נקודות, סקוטי ווילבקין הוסיף 14 וטאריק בלאק הנהדר תרם 12 נקודות, חמישה ריבאונדים ושש חסימות (כולן במחצית הראשונה). מן העבר השני היה זה ג'רל מקניל שקלע 15 משלו.


דיאנדרה קיין אמר בסיום: "רצינו להגן על הבית שלנו ועלינו נעולים ומוכנים מהרגע הראשון. הקהל נתן לנו תמיכה אדירה, קיבלנו מהם המון אנרגיות ואני שמח שעשינו את זה וניצחנו מול קבוצה שידענו שהיא טובה. בחיים שלי לא לא חיכיתי למשחק כדורסל כמו שחיכיתי לדרבי הזה, בקושי ישנתי בלילה. קיבלתי מנוחה בגלל מה שהיה במשחק הקודם ועכשיו אני מוכן ורענן להמשך הסדרה".


מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס הוסיף: "שיחקנו כדורסל מצוין, אני חושב שהגיע לנו לנצח לכל אורך הדרך והדברים הקטנים עשו את ההבדל. ההגנה הייתה טובה, הצלחנו לשמור את הפועל רק על 67 נקודות ומנגד היינו טובים בהתקפה. למרות התוצאה, זו סדרה והתוצאה כרגע היא 0:1". על דיאנדרה קיין שבלט: "הוא חש לא כל כך טוב אחרי מה שקרה במשחק הקודם ואני שמח שהיום הוא הצטיין".


דני פרנקו המאוכזב סיכם: "למה הפסדנו? קצת יותר מידי אנרגיה שלא הייתה בשליטה. החזקנו את הכדור אולי קצת יותר מידי זמן. היה לנו ברור שמכבי יסתערו מההתחלה, אנחנו בנינו את האינטנסיביות הזו שלהם בשני המשחקים שהלכו להארכה העונה. לא התמודדנו עם הדקות הראשונות טוב ואז התחלנו לרדוף אחריהם. זה משחק יותר של 10-12 הפרש, אבל לא היינו מספיק עקביים. צריך לתת למכבי קרדיט, אנחנו לא ניהלנו את המשחק שלנו כמו שצריך וזה עלה לנו בנקודות.


"עשינו מעט אסיסטים, נכנסו לצבע בכוח ונענשנו על זה ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו שהם ייקחו כל כך הרבה אופנסייב ריבאונד. אנחנו לא יכולים לחיות עם זה במשחק הבא וזה לא יקרה שוב. אתה יכול להפסיד ב-20 או להפסיד מסל על הבאזר, אבל היופי בסדרה שזה אותו דבר. כולנו הרגשנו את מה שהיה היום על המגרש. אנחנו צריכים את כולם בתוך המשחק, זה לא קרה היום, אבל אנחנו נבוא למשחק ביום שני בשביל להיות טובים יותר בכל אספקט".

 


"אנחנו בנינו את זה שמכבי תסתער על המשחק". דני פרנקו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי