פלדין: "ב"ש תילחם על החיים שלה, נצטרך להיות במיטבנו"

פורוורד הפועל ירושלים
ג'יימס פלדין | דני מרון

הפועל ירושלים תוכל להעפיל מחר (רביעי, 21:00) לפיינל פור, אבל הפורוורד יודע שזה לא יהיה קל. גם קטש דרוך: "סדרות התהפכו בעבר בגלל שאננות". כריס ג'ונסון וג'ייקובן בראון חוזרים לסגל של מחזיקת הגביע

(גודל טקסט)
הפועל ירושלים יכולה להפוך מחר (רביעי, 21:00) לקבוצה הראשונה שמבטיחה את מקומה בפיינל פור 2019, אם וכאשר תנצח את הפועל באר שבע בהיכל פיס ארנה. כריס ג'ונסון וג'ייקובן בראון יחזרו לסגל של האדומים, בעוד האורחים לא רשמו את טאנר לייסנר ובמקומו טיילור ברון ישוב לפעילות לראשונה מאז אמצע אפריל.


בשלוש מתוך ארבע העונות הקודמות בהן זכתה ירושלים בגביע המדינה היא גם העפילה לגמר הפלייאוף, אך היא מעולם לא זכתה בדאבל. בנוסף, הפעם האחרונה שבה האדומים השלימו סוויפ בסדרת הטוב מחמישה משחקים הייתה בעונה 14/15, אז עשו זאת פעמיים בדרך לזכייה באליפות היסטורית – נתון שאולי יזריק עידוד בחניכיו של קטש לקראת מחר.


מנגד, באר שבע תגיע עם הגב אל הקיר ובידיעה שניצחון שלה יהווה סנסציה ענקית, אך גם עשוי לפתוח מחדש את הסדרה. רק שלוש פעמים בתולדות הפלייאוף העליון התאוששה קבוצה משני הפסדים רצופים בתחילת הסדרה והצליחה לנצח אותה, כך שגם הסטטיסטיקה לא מאירה פנים לרמי הדר וחניכיו. הקבוצה מבירת הנגב תנסה למנוע הפעם ריצות גדולות מצד היריבה, לאחר שבמשחק הראשון ריצת 0:10 של ירושלמים גמרה את הסיפור ובמשחק השני מחזיקת הגביע רצה 4:17 ולא הסתכלה לאחור לאחר מכן.


מרחק ניצחון מפיינל פור. אמארה סטודמאייר (צילום: דני מרון)
מרחק ניצחון מפיינל פור. אמארה סטודמאייר (דני מרון)


סנטר הפועל ירושלים, אמארה סטודמאייר, דיבר על הגישה הרצויה מבחינת קבוצתו: "אנחנו צריכים להישאר מרוכזים ולהיצמד לתכנית המשחק. אסור לנו לזלזל ביריבה. תמיד יש מקום לשיפור לקראת המשחק השלישי, אתה אף פעם לא משחק מושלם. עלינו לוודא שאנחנו עושים את המקסימום בשביל זה".


הפורוורד ג'יימס פלדין הוסיף: "אנחנו צריכים לשחק את הכדורסל שלנו, הוכחנו בשני המשחקים הראשונים מה אנחנו שווים. אם נעשה הגנה טובה ונרוץ את המגרש כמו שעשינו כל השנה, נוכל לסגור את הסדרה מחר. אבל אנחנו יודעים שהם יילחמו על החיים שלהם ונצטרך להיות במיטבנו כדי להעפיל לפיינל פור".




עודד קטש ניסה להסביר איך שומרים על הדריכות במחנה שלו: "לא מתחכמים. הכי פשוט שיש – לשמור על אינטנסיביות ולהיות עקביים במה שאנחנו עושים. היו בעבר סדרות שהתהפכו בגלל שאננות מסוימת. צריך לבוא אגרסיביים ולסיים את העבודה, בדגש על ההגנה". לסיום, מאמן האדומים הצביע על הנקודה לשיפור ביחס למשחקים הקודמים: "עקביות. בכל אחד מהמשחקים הייתה מחצית ששמרנו בה פחות טוב. ראינו במהלך העונה שאנחנו יכולים לייצר כדורסל טוב בשני צידי המגרש, רק צריך להיות עקביים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי