זוסמן: "אני אצטרך להגיע לפיינל-פור עם הרבה ביטחון"

ג'רל מקניל, יובל זוסמן
ג'רל מקניל, יובל זוסמן | עדי אבישי

הישראלי של מכבי תל אביב קלע עשר נקודות ב-63:87 על הפועל תל אביב שקבע 0:3 חלק בסדרה: "הקהל היה מדהים, גילינו אופי, מאושרים". ספרופולוס: "משחקים גדולים מנצחים דרך הגנה טובה"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב השלימה הערב (חמישי) סוויפ קליל על היריבה העירונית הפועל תל אביב עם 63:87 מרשים בהיכל ו-0:3 חלק בסדרה בדרך לפיינל-פור, שם היא תמתין למנצחת בסדרה בין הפועל אילת לעירוני נס ציונה.


יובל זוסמן, שקלע עשר נקודות, סיכם: "אני חושב שמהרגע הראשון, ביחד עם הקהל המדהים הזה, פתחנו את המשחק טוב מאוד ולמעשה זה מה שעשינו במשך כל הסדרה. אני שמח שבסוף השגנו את מה שרצינו להשיג ואני חושב שוגילינו הרבה אופי.


"האם היו רגעים של דאגה? אני חושב שכן, לא שמרנו מספיק טוב ברבע השלישי, אבל יש פה שחקנים מוכשרים, ידענו לצאת מזה ואנחנו מאושרים. אני חושב שאני צריך לבוא לפיינל-פור עם הרבה ביטחון ולהראות את מה שאני מסוגל במהלך סדרת רבע הגמר, ולנסות לעזור לקבוצה כמה שאני יכול בשביל שהיא תנצח", סיכם זוסמן.




המאמן יאניס ספרופולוס הוסיף: "היינו טובים ברבע הראשון וידענו שהפועל תגיב לכך. משחקים גדולים מנצחים דרך הגנה טובה ונצטרך לשחק כך תמיד. אחרי הרבע השלישי, שהיה פחות טוב, התרכזנו שוב בהגנה ומן העבר השני השגנו סלים קלים".

העיר שלהם. שחקני מכבי חוגגים עוד ניצחון על הפועל בדרבי (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי