"נחריף את המחאה": אוהדי מכבי ת"א יחרימו את הפיינל-פור

אוהדי מכבי תל אביב בכדורסל
יוכלו להגיע להיכל? אוהדי מכבי תל אביב | עדי אבישי

לאחר שהאלופה השלימה סוופי בדרבי נגד הפועל תל אביב, ארגון האוהדים פרסם פוסט חריף בו הבהיר: "קוראים לכל האוהדים לא להגיע - חאלס לתמוך בהחלטות של המנהלת שפוגעות בקבוצה ואחר כך להתלונן על החוקים"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)
מכבי תל אביב העפילה הלילה (חמישי) לפיינל-פור לאחר שהשלימה סוויפ קלילי ו-0:3 בסדרה נגד היריבה העירונית הפועל תל אביב ברבע הגמר, אולם מי שככל הנראה לא יהיו שם על מנת לתמוך בקבוצה בדרך לזכייה שנייה ברציפות באליפות הם האוהדים הצהובים.


"אנחנו לא נגיע לפיינל-פור וקוראים לכל האוהדים להחרים אותו. קניית כרטיסים = לתת יד למנהלת, ואנחנו לא נתן לזה לקרות ונחריף את המחאה", כך נכתב בפוסט שפרסם ארגון אוהדי מכבי תל אביב "הגייט" ברשתות החברתיות. "הנהלת הקבוצה יודעת שאנחנו מצפים ממנה לא לרכוש כרטיסים כדי להבטיח את טובת המועדון בשנים הבאות. כן, גם אם ה"אליפות" על הכף. כן, גם אם ירושלים בצד השני.


"לפני שהקבוצה תגנה אותנו שוב, בפעם המי יודע כמה, נקדים ונגיד – חאלס", המשיך הארגון וכתב. "חאלס להאמין למכבסות המילים של המנהלת – אנחנו יודעים ש'בכפוף להסכמות עם ארגון השחקנים' אומר 'יש פיינל-פור בשנה הבאה'. חאלס לתמוך בהחלטות של המנהלת שפוגעות בקבוצה ואחר כך להתלונן על החוקים. חאלס למסמס אותנו כשאנחנו מבקשים להיפגש ברגעים הכי קריטיים של העונה. ובעיקר – חאלס עם הפיינל-פור".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי