גודס: "לא חלמתי על זה כשהגעתי". לונג: "ראשון תזכה באליפות"

גיא גודס
גיא גודס | עדי אבישי

מאמן הקבוצה מעיר היין חגג לאחר ה-76:92 שקבע 1:3 בסדרה ושלח אותו לפיינל-פור: "וואו - קשה לתאר את מה שאני מרגיש". על דן שמיר: "מאמן יוצא מן הכלל, מאחל לו בהצלחה בדרכו החדשה". לונג: "לא ציפו שנהיה פה"

(גודל טקסט)

מכבי ראשון לציון השלימה הערב (ראשון) עלייה לפיינל-פור בפעם הרביעית בחמש השנים האחרונות לאחר שגברה על הפועל חולון 76:92 וניצחה 1:3 בסדרה בדרך למפגש מול הפועל ירושלים בשלב ארבע האחרונות.

גיא גודס המאושר סיכם: "וואו – קשה לתאר את מה שאני מרגיש. אחרי המשחק השלישי היינו מאוד מתוחים. נכנסנו כל המאמנים לחדר ואמרנו 'איך פותרים את הבעיה שנקראת חולון'. מגיע לדן שמיר ולקבוצה שלו המון קרדיט על העבודה שהם עשו. הבנתי שדן יוצא לדרך חדשה ומפה אני רוצה לאחל לו בהצלחה. הוא מאמן יוצא מן הכלל ומגיע לו הרבה קרדיט על הדברים שהוא עשה פה בשנים האחרונות.

"גמר גביע ופיינל-פור, לא חלמתי על זה כשהגעתי בנובמבר – אני מאושר. עברנו תהליך ארוך שכלל המון עבודה ולא מעט שינויים. זה לא קל לעשות שינויים במצבת השחקנים כל חודש-חודשיים, אבל עשינו אותם וצריך לתת קרדיט גדול לפרי שהביא את מונרו. רציתי רכז, אבל הלכתי איתו כי הוא הכיר את דריל. מה שדריל עשה בקבוצה הזו בעבר ובהווה, זה פשוט מדהים. עכשיו אנחנו הולכים לחגוג ונתראה בפיינל-פור".


לונג עם האוהדים בסיום (עדי אבישי)

על כך שהוא קיצר את הרוטציה הערב: "כשהייתי עוזר, היו לי הרבה מאמנים שהם כמו מורים ולמדתי מהם שבמשחק הגורלי והחשוב צריך ללכת עם שישה או שבעים שחקנים שלך וזה מה שעשייתי. זה לא אומר שום דבר לגבי העתיד, אבל היום קיצרתי את הרוטציה ולשמחתי זה גם עבד. אני שמח עבור המועדון הזה שממשיך להתפתח כל הזמן".

קמרון לונג, שהוביל את הקלעים עם 26 נקודות, אמר בסיום: "אני מתרגש מאוד. עברנו המון דברים העונה. הרבה עליות וירידות, אף אחד לא ציפה שנהיה פה. ידענו מה אנחנו צריכים לעשות בשביל לנצח קבוצה כמו חולון. אי אפשר לבקש משהו יותר מרגש מהאווירה שהייתה פה הערב. זו המטרה שלי בכל שנה, לא משנה איפה אני משחק – להגיע רחוק ככל שאפשר". כשלונג נשאל האם מכבי ראשון לציון תזכה באליפות העונה, הוא השיב "כן!" בנחרצות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי