שמיר נפרד מהפועל חולון: "אני מרגיש את זה ממש פיזית בבטן"

מאמן הפועל חולון
דן שמיר | עדי אבישי

הסגולים הודחו ברבע גמר הפלייאוף לאחר 92:76 לראשון לציון ו-3:1 בסדרה, המאמן התייחס למעברו הצפוי לניו זילנד: "זו תקופה שנגמרה ואני עדיין צריך להירגע ולהשתחרר". הרוש: "רוצים אליפות בעונה הבאה"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

לאחר שסיכם בניו זילנד ברייקרס, דן שמיר נפרד הערב (ראשון) מהפועל חולון עם הפסד 92:76 למכבי ראשון לציון ו-3:1 בסדרת רבע גמר הפלייאוף. "אני מרגיש את זה ממש פיזית בבטן", אמר בסיום המאמן הנרגש, שסיים את דרכו בסגול אחרי ארבע עונות רצופות ושש בסך הכל.

שמיר חשף מה הוא אמר בסיום לשחקניו: "זה לא הזמן לנאומים גדולים ואני גם לא אוהב את זה. היו לנו המון צרות להתמודד איתן, אני לא בן אדם שאוהב את הקטע הזה שבסוף עונה כולם מסבירים לטוב ולרע מה היה. אני רק יכול לומר שהיו כאלה שלא היו נשארים לעמוד על הרגליים אחרי הדברים שעברנו. זה לא כמו לקחת תואר או לעשות דברים גדולים, אבל להתמודד עם הקשיים ולהמציא את עצמך מחדש זה מאוד קשה ועשינו את זה.

אני לא רוצה לתת את המדע על איך התמודדנו, אבל לקבוצות מאוד קשה להתמודד פציעות – יש על זה מחקרים. להביא שחקנים באמצע העונה, להחליט באיזו צורה משחקים – זה מאוד מאוד קשה. היו גם הרבה תסכולים, אבל מצאנו את הדרך והחבר'ה הרימו את הרמה שלהם. לסכם תקופה אחרי אמוציות זה לא טוב, אבל התהליך שעברנו עם קורי וולדן הוא פשוט מדהים. בשנה שעברה הוא נחשב לזר החלש שלנו ועכשיו הוא סיים עונת MVP".


"תהליך מדהים". קורי וולדן (עדי אבישי)

על עזיבתו: "זו תקופה שנגמרת ואני צריך קצת להירגע. ברור לכולם שהרוח של הקבוצה הזו היא הקהל, זה מה שמיוחד פה בחולון. היתי כאן שש שנים ומאוד התחברתי למקום למרות שעל פניו זה לא מתאים לי. מי שמכיר אותי יודע שאני אוהב את החלקים האנושיים של ארץ ישראל ובאמת התחברתי. אני מכיר את האנשים זמן רב, עברנו ביחד דברים ויש פה תמיד אמוציות שהן טובות".

המעבר לניו זילנד: "הרגע גמרתי פה כמעט ארבע שנים, תנו לי לחשוב על הדברים, כי אני מרגיש את זה ממש פיזית בבטן. אני צריך טיפה להירגע ולהשתחרר, מבטיח שעוד נדבר".

שלומי הרוש נפרד משמיר: "לא נראה לי שדן ירצה ואתי בקבוצה החדשה שלו (צוחק). אנחנו ביחד שש עונות מתוך השמונה שלי פה. הוא מאמן מיוחד, חכם וטוב. עצוב לי שהוא עוזב, הוא חלק מהפועל חולון בדיוק כמוני ואני מאחל לו המון בהצלחה. הוא המאמן שנתן לי את הבמה בליגת העל בשנה הראשונה והיה לי כיף לעבוד איתו".

הרוש הוסיף: "זה לא פשוט שנגמרה לנו העונה. זה לא כיף, רצינו להמשיך לשחק כדורגל ועכשיו מתחילות לרוץ מחשבות. אני אשאר בחולון וצריך להתחיל להתכונן לעונה הבאה. גביע לקחנו בשנה שעברה, אליפות ולעבור את שלב הבתים בליגת האלופות – זה הדבר הבא שאנחנו רוצים. בוא נראה מה יבנו פה מאפס – זרים, ישראלים, תלכיד חדש. אני בטוח שתהיה אווירה טובה עם הנהלה חזקה ונעמיד קבוצה ראויה".


מכוון גבוה. שלומי הרוש (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי