בריימו: "למה שלא נגיע לגמר?", טישמן: "באים כדי לנצח"

שחקני הפועל אילת
שחקני הפועל אילת | דני מרון

מכבי ת"א פייבוריטית מול הפועל אילת, אך כוכב הקבוצה מהדרום מקווה למעט מזל. הפועל ירושלים תקבל גיבוי מחצי היכל, אבל הכוכב העולה של מכבי ראשל"צ מבטיח בטוח בקבוצתו. לקראת חצאי גמר הפיינל פור הערב

(גודל טקסט)

הקרב על הכרטיס לגמר הפיינל פור ייערך הערב (שני) בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב, כשבמשחק חצי הגמר הראשון (19:00) תנסה הפועל אילת להדהים את האלופה מכבי תל אביב ומיד לאחר מכן (21:20) יעלו לפרקט מכבי ראשון לציון והפועל ירושלים, כשגם כאן אנדרדוג מראשל"צ יפגוש את מחזיקת הגביע מירושלים. המשחק השני גם ישחזר את גמר הפיינל פור בין השתיים מלפני שלוש שנים בארנה בבירה, שם הדהימו הכתומים את האדומים וזכו באליפות. השתיים נפגשו גם בגמר הגביע העונה, אז ירושלים הייתה על העליונה.

"אני לא מאמין שיהיו הפתעות כי שיחקנו כמה פעמים האחת נגד השנייה ואנחנו מכירים טוב מאוד", אמר לקראת המשחק הראשון מאמן האלופה, יאניס ספרופולוס, "העניין הוא להיות מוכן בזמן הנכון. חשוב מאוד שנהיה מפוקסים ונשחק את הכדורסל הכי טוב שאנחנו מסוגלים לו. השחקנים צריכים להבין שעבדנו כל העונה קשה כדי להיאבק על התואר ואני מצפה שכולם יופיעו ויתעלו בזמן הנכון. יש לנו הרבה כבוד לאילת, הם קבוצה טובה מאוד וזו לא הפתעה שהם הגיעו לאן שהם הגיעו".

מנגד, הסנטר של אילת, סולימן בריימו מאמין בעצמו ובחבריו ואמר ל"מעריב": "יש לנו באילת קבוצה נהדרת שמשחקת כדורסל נכון ואני מאוד נהנה להיות חלק ממה".


לא מופתע שאילת היא יריבתו בחצי. ספרופולוס (עדי אבישי)

קבוצה שיכולה לעבור את מכבי ת"א?
"למה שלא נגיע לגמר? מדובר במשחק כדורסל, משחק אחד. נכון, מכבי קבוצה נהדרת, הם בכושר והם שיחקו ביורוליג, אבל הכל יכול לקרות. אני מאמין בחברים שלי. אנחנו משחקים 5 נגד 5 והכל פתוח. לא יזיק לנו גם קצת מזל. יהיה בסדר".

זה יהיה דו קרב בינך לטאריק בלאק?
"זה יהיה משחק בין הפועל אילת למכבי ת"א".


בלאק. מצפה לו מפגש מול בריימו (עדי אבישי)

משחזרים ימיהם
11,000 אלף חובבי כדורסל – מחצית מהם מירושלים – ימלאו את יציע ההיכל התל-אביבי ויקנו לשחקניו של עודד קטש הרגשה ביתית. "אין ספק שהקהל שלנו יבוא לתת הצגה ואני מקווה שנעמוד בסטנדרטים שלו", אמר קטש שהותיר את כריס ג'ונסון ומלקולם גריפין מחוץ לסגל הקבוצה, הם קבוצה אחרת לגמרי היום. הם עברו סדרת פלייאוף מרשימה, דריל מונרו שינה אותם וראינו באיזה כושר מצוין נמצא נמרוד טישמן. נפגשנו גם בגמר הגביע וגם הפעם זה גמר גביע לכל דבר. זה בהחלט מאתגר".

רכז מכבי ראשל"צ, נמרוד טישמן, נמצא בכושר מעולה ולקח חלק נכבד בהדחה של הפועל חולון מהמשך המשחקים. לקראת המשחק אמר ל"מעריב" כי "ירושלים קבוצה גדולה, שעשתה עונה מדהימה. אנחנו מגיעים כאנדרדוג אבל הוכחנו שיש לנו שיניים ולאו דווקא הקבוצה הטובה יותר על הנייר מנצחת".


קטש. "מקווה שנעמוד בסטנדרטים של הקהל" (דני מרון)

טישמן הוסיף: "אנחנו מגיעים הפעם למשחק נגד ירושלים במצב שונה. קרו הרבה דברים מאז הגמר. קמרון לונג הצטרף ושינה את הקבוצה. הוא שיפר אותנו וגם שינה את המצ'-אפ נגד ירושלים. אני מרגיש הרבה יותר בטוח, אנחנו באים לנצח את המשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי