בלייזר: "מכבי ת"א הייתה יותר טובה". לונג: "עשינו עונה גדולה"

שחקני מכבי ראשל"צ
שחקני מכבי ראשל"צ | עדי אבישי

רגשות מעורבים בראשון לציון לאחר הפסד בגמר הפיינל פור שהתווסף למעידה בגמר גביע המדינה: "מדובר בעונה שאקח איתי לכל החיים", אמר הפורוורד. השחקן המצטיין של הפלייאוף עדיין לא הודיע על עתידו

(גודל טקסט)

בצד המפסיד של הפיינל פור הייתה מכבי ראשון לציון, שהייתה יכולה לסיים את העונה עם טרבל אחרי שהגיעה לכל שלושת הגמרים במסגרות השונות, אבל תסתפק בגביע ווינר בלבד. השחקנים בכתום פינו את הפרקט טרם הניפה מכבי תל אביב את צלחת האליפות, ירדו אל חדר ההלבשה וניסו לצאת מההיכל כמה שיותר מהר. גם מאמן הקבוצה גיא גודס לא הגיע למסיבת העיתונאים שאחרי.

קפטן מכבי ראשון לציון עוז בלייזר טען שעדיין אי אפשר לסכם את העונה: "אנחנו עם רגשות טריים של אחרי המשחק. אנחנו מאוכזבים מאוד. מכבי תל אביב הייתה יותר טובה ומגיע לה את הקרדיט. יש לקבוצה איכות ועומק. נלחמנו, השארנו הכל על הפרקט, זה מאכזב, אבל אני גאה בכל אחד מהשחקנים בו. מדובר בעונה שאקח איתי לכל החיים. אני שמח בשביל כל העיר שהגענו למעמד הזה ושימחנו אותה. שאפו לקהל הכתום שבא ומילא את האולם. חלק מהספורט הוא להפסיד וטוב לדעת שעשינו הכל".

על ההבדלים בין משחק חצי הגמר מול הפועל ירושלים לגמר וכן על העתיד הוסיף בלייזר: "הרגשנו שהתחלנו את החצי השני טוב, אבל העומק של מכבי תל אביב השפיע ויש להם גם ניסיון יורוליג. ניסינו וכן היינו בעניין רב המשחק, גיא אמר לנו שהוא גאה בנו, ואנחנו מקווים שהעונה הזו תדחוף את העונה קדימה ונהיה בקדמת הכדורסל הישראלי, אני אמור להישאר בראשון בעונה הבאה, נראה מה יתפתח במהלך הקיץ. אני מאושר להיות במכבי ראשון לציון ונהנה פה".


"קשה לשחק נגד קבוצה כזו כמו מכבי תל אביב. קמרון לונג (עדי אבישי)

קמרון לונג דיבר גם כן על ההבדלים בין שני המשחקים: "למכבי תל אביב היו הרבה שחקני מפתח, במיוחד בשש הדקות האחרונות, קשה לשחק נגד קבוצה כזו בטח שאנחנו החטאנו זריקות פנויות". המצטיין של הפלייאוף, שעדיין לא ידוע אם ימשיך במועדון בעיר היין הוסיף: "עשינו עונה גדולה עם זכייה בגביע ווינר, גם הגענו לגמר גביע המדינה ועכשיו הגענו לגמר אליפות המדינה. זה מראה שהקבוצה נתנה הכל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי