עירוני נהריה צירפה את טוני גפני: "רוצים להיאבק בצמרת"

טוני גפני
טוני גפני | עדי אבישי

הפורוורד יאחד כוחות עם דני פרנקו בפעם השלישית בקריירה, אחד שיחד הם זכו באליפות עם הפועל ירושלים ועם הפועל ת"א הם נעצרו רק בפיינל פור: "ממשיכים לעבוד על בניית סגל איכותי", אמר המאמן

קבוצות: עירוני נהריה
(גודל טקסט)

עירוני נהריה הודיעה הערב (שלישי) על החתמה מסקרנת בדמותו של טוני גפני בן ה-34 (2.06 מ'), שהעונה שיחק בברינדיסי האיטלקית וזכור בעיקר כמי שהיה אחד השחקנים המשמעותיים באליפות הראשונה של הפועל ירושלים ב-2014 ובעונת 2017/18 הוביל את הפועל תל אביב לפיינל פור, בשני המקרים תחת דני פרנקו שגם עתה יהיה מאמנו בפעם השלישית בקריירה.

פרנקו אמר על צירופו :"אני שמח ואפילו נרגש מההצטרפות של טוני לעירוני נהריה. טוני הוא מנהיג ומודל לחיקוי על ומחוץ למגרש. הערכים, החיבור לקהילה , והשאיפה למצויינות של טוני הם אלו שחשוב לי שיהיו מאבני היסוד של הקבוצה החדשה שאנחנו בונים. אני בטוח שהקהל שלנו ייהנה מטוני וכך גם החברים שלו לקבוצה".

עוד אמר המאמן: "תוך כדי שיקול דעת ואחריות, אנחנו ממשיכים יום יום לעבוד על בניית סגל איכותי ככל האפשר לקראת עונת המשחקים הקרובה. המועדון בתמיכת ראש העיר רונן מדלי עושה מאמץ משמעותי על מנת שהקבוצה תשולב ביורופקאפ, ובכך להביא את הכדורסל האירופי גם אל הפריפריה ולא להגבילו רק לגבולות מרכז הארץ. לקראת עונה בה יבוטל החוק הרוסי, אנחנו רואים חשיבות לעזור ולשלב את הכדורסלן הישראלי במסגרת תחרותית נוספת, ובטוחים שטובת הכדורסל הישראלי עומדת לנגד כל הנוגעים בדבר".

יו"ר הקבוצה ניסים אלפסי הוסיף: "החתמתו מעידה על מגמת הקבוצה להיאבק בצמרת של הכדורסל הישראלי. טוני שחקן מנוסה מאוד, שיביא המון בגרות וניסיון לקבוצה. אנחנו מכוונים בנוסף להשתתף במפעל האירופי . כאשר נכון לעכשיו אנחנו ממתינים לאישור פורמלי ממנהלת הליגה בנושא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי