רשמי: מכבי ת"א מימשה את האופציה על אנג'לו קלויארו

קלויארו
קלויארו | עדי אבישי

למרות שנראה היה שאינו בתכניות של הצהובים ל-2019/20 ונמנה בין המועמדים לחזק את אנדולו אפס, שהפורוורד האמריקאי ימשיך בשורות אלופת המדינה לעונה נוספת

(גודל טקסט)

אנג'לו קלויארו ילבש את המדים הצהובים של מכבי תל אביב לעונה נוספת. הפורוורד בן ה-29 חידש היום (ראשון) את חוזהו בשורות האלופה, כך דיווחה הקבוצה באתר הרשמי. האמריקאי היה על הכוונת של אנדולו אפס, כפי שאישר מאמן הטורקים ארגין עתמאן בראיון בארצו בשבוע שעבר ולמרות שהיה נראה שהוא לא בתכניות שלהם לעונה הקרובה, הצהובים החליטו להשאיר אותו לאחר עונת בכורה ביורוליג שבה קלע 7.4 נקודות והוריד 4.8 כדורים חוזרים.

בנוסף לסקוטי ווילבקין שכבר היה חתום ואחרי הגעתו של נייט וולטרס וחידוש חוזהו של טאריק בלאק, קלויארו יהיה הזר הרביעי בסגל של הצהובים. בעמדות הפורוורד האלופה מחזיקה גם בג'ייק כהן, כאשר עדיין נותרה לצהובים המשימה למצוא שחקן בכיר לתפקיד זה, בנוסף לרכז מוביל.

המאמן יאניס ספרופולוס אמר: "לא היה שום ספק שאנג'לו ימשיך במועדון שלנו. הוא אחת הסיבות לשינוי שעשינו בשנה שעברה. אני מאוד שמח שהוא ימשיך להילחם איתנו באתגרים החדשים שעומדים בפנינו, ואני מאמין שהוא ישחק אפילו יותר טוב בעונה הבאה".

ימשיך במכבי תל אביב. אנג'לו קלויארו (דני מרון)
ימשיך במכבי תל אביב. אנג'לו קלויארו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי