הפועל ירושלים: ג'ייקובן בראון האריך את חוזהו בשנתיים

ג'ייקובן בראון
ג'ייקובן בראון | הפועל ירושלים, רשמי

השחקן בן ה-29 מצטרף אל שניים משחקני הקבוצה, ג'יימס פלדין וטיישון תומאס, שחתומים אף הם במועדון לשנתיים הבאות. קטש: "הוא מביא איתו המון תשוקה למשחק"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים ממשיכה בבניית הקבוצה לעונה הקרובה.  ג'ייקובן בראון האריך בשנתיים (1+1) את חוזהו בבירה והוא מצטרף לשניים משחקני הקבוצה, ג'יימס פלדין וטיישון תומאס, שחתומים אף הם במועדון לשנתיים הבאות.

בראון בן ה-29 הגיע בקיץ 2018 מגלבוע/גליל והעמיד במהלך העונה החולפת ממוצעים של 10.4 נק' ו-4.6 אס' ב-21.5 דק' למשחק בליגת ווינר סל. הוא היה מהבולטים בשורות הקבוצה במשחקי גביע המדינה בו זכתה הקבוצה עם לא פחות מ-20.7 נק' יחד עם 4.7 ריב' ו-4 אס' במשחקי הגביע. בליגת האלופות רשם הגארד ממוצעים של 8.9 נק' ו-4.2 אס' למשחק.

מאמן הקבוצה, עודד קטש, בירך אחרי החתימה: "ההחתמה של ג'ייקובן מחזקת את ההמשכיות שאנחנו רוצים לייצר עם מי שהובילו את הקבוצה לעונה שכולנו נהנינו ממנה. אני אוהב מאוד את JB כי מעבר ליכולות הכדורסל הנהדרות הוא מביא איתו המון תשוקה למשחק ומדביק בה את כולם ואני בטוח שהשנה נראה ממנו דברים גדולים עוד יותר". ג'ייקובן בראון אמר לאתר הרשמי: "כיף לחזור לכאן גם בשנה הבאה. יש לנו חבורה נהדרת של אנשים שממשיכה, יש לנו הרבה עבודה לעשות ולהשלים משימות. יאללה הפועל"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי