בעקבות ההחלטה להשאיר את טימור: אוחיון מתקרב לחולון

יוגב אוחיון
יוגב אוחיון | אודי ציטיאט

עומס הישראלים בקו האחורי של מחזיקת הגביע צפוי לאלץ את הרכז הוותיק לעבור לשורות הסגולים, איתם הוא נמצא במשא ומתן מתקדם. בחולון יעקבו אחר מצבו של טי ג'יי קליין בליגת הקיץ, שבה ייווכח שרון דרוקר

(גודל טקסט)

יוגב אוחיון קרוב לסכם בהפועל חולון. בין הצדדים מתנהל כרגע משא ומתן מתקדם והרצון לאיחוד כוחות חיובי. הפועל ירושלים טרם הודיעה רשמית על פרידה מהרכז (32, 1.89), אך ההחלטה העקרונית שהתקבלה להמשיך עם בר טימור לא מותירה לו הרבה אפשרויות והישראלי הותיק, שהשתכר בבירה כ-300 אלף דולר ייאלץ לקצץ משמעותית בשכרו אם יחתום בקבוצתו של שרון דרוקר.

חוץ מהקפטן פניני, אצל הסגולים חתומים נכון לעכשיו עמית שמחון ושלומי הרוש. הקבוצה, שתשחק עונה נוספת בליגת האלופות של פיב"א, מתכוונת להחתים חמישה זרים. טי ג'י קליין הפורוורד המתאזרח שנפגע בגבו ויצא לטיפולים בארה"ב, חזר לעצמו והוא ישתתף בליגת הקיץ בארה"ב. בחולון בוחנים את מצבו הגופני של קליין ואם ימצא כשיר, לא מן הנמנע שהוא יחזור לשחק בקבוצה בכפוף למשא ומתן שייפתח בין הצדדים.

בלאס ווגאס יהיו בימים הקרובים לא מעט נציגים מישראל. בנוסף לשרון דרוקר ועוזרו מודי מאור שיווכחו בליגת הקיץ, גם אנשי מכבי תל אביב יהיו במשחקים ובראשם המאמן יאניס ספרופולוס, המנהל המקצועי ניקולה וויצ'יץ' והסקאוט אבי אבן.

עשוי להישאר בחולון. טי ג'יי קליין (FIBA)
עשוי להישאר בחולון. טי ג'יי קליין (FIBA)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי