הפועל באר שבע מתחזקת: פיליפ הרץ חתם לשנתיים

פיליפ הרץ
פיליפ הרץ | הפועל באר שבע, רשמי

פורוורד נבחרת דנמרק, שהגיע בתיווכו של חנן קולמן, יחזק את קבוצתו של רמי הדר. בעונה החולפת שיתף פעולה עם אנטון שוטבין בקבוצת נסטווד מהליגה הדנית ולפני שנתיים דורג ראשון בליגה באחוזים מחוץ לקשת

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)
הפועל באר שבע צירפה היום (שלישי) שחקן חדש לסגל שלה לעונה הקרובה. שחקן נבחרת דנמרק פיליפ הרץ (27 ,1.96) חתם בקבוצה מבירת הנגב לשנתיים. הרץ, המשחק בעמדת הסמול-פורוורד, הוא יהודי (27 ,196) ולכן ישחק יירשם כמתאזרח, לאחר שיעשה עלייה בימים הקרובים ויקבל תעודת זהות ישראלית.


בחמש העונות האחרונות הוא שיחק בנסטווד, כשבשנה האחרונה שיתף עמו פעולה אקס הפועל באר שבע נוסף, הסנטר הישראלי אנטון שוטבין. הרץ העמיד בקבוצה מצמרת הליגה הדנית שורה סטטיסטית נאה של 11.2 נקודות, 4.1 ריבאונדים ו-2.4 אסיסטים למשחק, כשהוא מגיע עם הקבוצה לחצי גמר הפלייאוף. בעונת 2017/18 הוא דורג ראשון בליגה באחוזים מחוץ לקשת, לאחר שקלע ב-46 אחוזי הצלחה מטווח זה.


הקשר עם הרץ נוצר באמצעות רכז הפועל באר שבע חנן קולמן, שמשחק איתו בנבחרת דנמרק, אותה מדריך המאמן הישראלי ארז ביטמן. המתאזרח החדש מצטרף בסגל של רמי הדר לספנסר וייס, עדי כהן סבן, טרנס ווטסון וטי ג'יי וויליאמס שכבר חתומים בקבוצה לעונת 2019/20.



צפו בביצועיו של פיליפ הרץ בעונה החולפת

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי