רשמי: סולימאן בריימו חתם בהפועל ירושלים לשנתיים

סולימאן בריימו
סולימאן בריימו | הפועל ירושלים

הסנטר שכיכב בהפועל אילת בעונה החולפת ונבחר לשחקן השישי הטוב בליגה, יצטרף למחזיקת הגביע: "שמעתי דברים טובים על הארגון והקהל, יש לנו אתגרים גדולים ונבוא מוכנים אליהם". קטש: "הקהל ייהנה ממנו"

(גודל טקסט)

הסגל של הפועל ירושלים לעונת 2019/20 ממשיך לרקום עור וגידים. הבוקר (חמישי) הודיעה מחזיקת הגביע באופן רשמי על הצטרפותו של השחקן השישי הטוב בליגה בעונה האחרונה, סולימאן בריימו. הסנטר (29, 2.03), שיחליף בקו הקדמי את ג'וש אוונס שעזב את הקבוצה, ימשיך לעונתו השנייה בישראל ויצטרף לאדומים אחרי עונה שבה העפיל לחצי גמר הפיינל פור עם הפועל אילת. החוזה שלו בבירה יהיה לשנתיים, כאשר לקבוצה תהיה אופציה לוותר עליו אחרי עונה אחת.

בריימו העמיד ממוצעים של 15.5 נקודות, 5.7 כדורים חוזרים ו-1.5 חטיפות למשחק בקבוצה מהדרום ובעברו נבחר גם לשחקן השישי המצטיין בליגת ה-VTB, במדי יניסיי הרוסית. השחקן אמר לאתר הרשמי של הפועל ירושלים: "שמעתי המון דברים טובים על הארגון, על הקהל שנחשפתי אליו כשחקן יריב ועל הקבוצה המיוחדת שהייתה כאן בעונה שעברה ואני מצפה להיות חלק מזה. יש לנו אתגרים גדולים בפתח ואנחנו נבוא מוכנים אליהם".

מאמן ירושלים עודד קטש אמר על ההחתמה: "עקבנו אחרי סולימאן לאורך זמן, ראינו אותו עושה צרות להרבה קבוצות, כולל לנו, ואני שמח שעכשיו הוא בצד הנכון. יש בו שילוב של אתלטיות וקשיחות עם ידיים טובות והמון אנרגיה שהוא מביא איתו לפרקט. אנחנו נהנה ממנו והקהל יהנה ממנו לא פחות".

שילוב של אתלטיות וקשיחות. סולימאן בריימו במדי אילת (אודי ציטיאט)
שילוב של אתלטיות וקשיחות. סולימאן בריימו במדי אילת (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי