ארגון השחקנים דורש: קנס כבד על שיתוף חמישה זרים

ועדת שרעבי
ועדת שרעבי | אודי ציטיאט

מנהלת ליגת העל בכדורסל צריכה להכריע בנושא הזרים, כשהדרישה היא לעונש כספי על סך חצי מיליון ש"ח ובמקרה של שישה זרים, 850 אלף וכפייה לשחק על פי החוק הרוסי. גם המשך שיטת הפיינל פור על הפרק

(גודל טקסט)

היום (שני) חל המועד האחרון שהעניקה ועדת שרעבי למנהלת הליגה על מנת להחליט בנושא השיטה ומספר הזרים. הצדדים אמורים להחליט האם לקיים סדרות כבר מהעונה הקרובה בליגת העל, או להמשיך עונה נוספת ואחרונה עם שיטת הפיינל פור.

דבר נוסף שעומד על הפרק, הוא מתן אפשרות לקבוצות לשתף שלושה זרים ולקבל על כך מענק של 250 אלף שקל. ארגון השחקנים וועדת שרעבי מנסים לכפות מתווה שלפיו רישום של יותר מחמישה זרים יוביל לקנס של חצי מיליון שקלים ובמקרה של שישה זרים, ייאלצו הקבוצות לשלם 850 אלף ש"ח וגם יחויבו לשחק על פי החוק הרוסי, מה שכמובן מעורר התנגדות מצד הקבוצות שישחקו במפעלים האירופיים.

בנוסף, על פי דרישה שהגיעה מארגון השחקנים וזוכה לתמיכת משרד הספורט, החל מעונת 2020/21 קבוצות שירצו לרשום בסגל מתאזרחים שמשחקים בארץ פחות מארבע שנים, ייאלצו לשלם קנס של 200 אלף שקל על כל אחד כזה.

החלטה חייבת להתקבל. יו
החלטה חייבת להתקבל. יו"ר המנהלת שמואל פרנקל (דני מרון)

מחר צפויות להתקיים שיחות בין קבוצות הליגה בסבב דיונים טלפוניים, על מנת לאשר סופית את המתווה וזאת כדי לשים קץ לשיטת הפיינל פור, שכאמור תימשך עונה נוספת אם הצדדים לא יגיעו להסכם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי