בית הלחמי: "הפיגור רק בגללי", אבדיה: "אין על עם ישראל"

אריאל בית הלחמי
אריאל בית הלחמי | דני מרון

קאמבק מרשים של העתודה ב-74:93 על אוקראינה הבטיח את המקום השני בבית המוקדם. המאמן הודה: "עצרתי את הקבוצה בתחילת המשחק, אבל השחקנים חיפו עליי". כוכב הנבחרת: "הסיפור האמיתי מתחיל ביום רביעי"

(גודל טקסט)

נבחרת העתודה ניצחה הערב (שני) 74:93 את נבחרת אוקראינה והשלימה ניצחון שני ברציפות באליפות אירופה בתל אביב, שגם הקנה לה את המקום השני בבית. במחצית הראשונה חניכיו של אריאל בית הלחמי כבר היו בפיגור של 15 נקודות, אך בעזרת הלחץ הגבוה שאופייני לישראל, ובעזרת דחיפה גדולה מהקהל הרב שהגיע להיכל קבוצת שלמה, הפכו את הקערה ושטפו את הפרקט. ביום רביעי הקרוב יתחיל שלב שמינית הגמר באליפות, ונבחרת ישראל תתמודד נגד מונטנגרו.

בית הלחמי אמר לאחר המשחק: "פעם נוספת שאין לי מילים לקהל שלנו. זה מדהים אותי ואני מודה לכל מי שבא. הפיגור שנקלענו אליו בפתיחה קרה רק בגללי. אבל אני שמח שהשחקנים שלי חיפו עליי, ובסוף ניצחנו. אני חושב גם ששיחקנו טוב. אני שמח שניצחנו והוכחנו שאנחנו יכולים לחזור מפיגור ולנצח. מחר אנחנו ננוח, לקראת המשחק הבא".

ניכר היה לשמוע את העידוד של הקהל, שעודד בקול רם גם בדקות שהנבחרת הלאומית הייתה בפיגור. בית הלחמי הוסיף: "אני חושב שקצת עצרתי את הקבוצה בתחילת המשחק,אבל אנחנו נשענו מהאנרגיות במגרש וממשחק ההגנה שלנו. כל מי שעלה לשחק הערב, שיחק טוב. המנוחה הקרובה חשובה מאוד. השחקנים צריכים להתאוורר קצת, ולהיות עם המשפחות שלהם. אנחנו מתחילים בהכנות למשחק הבא".

אריאל בית הלמי. מתחיל את ההכנות למונטנגרו ביום רביעי (דני מרון)
אריאל בית הלמי. מתחיל את ההכנות למונטנגרו ביום רביעי (דני מרון)

דני אבדיה, שרשם דאבל-דאבל בהתמודדות עם 21 נקודות ו-10 ריבאונדים אמר בסיום: "זו נבחרת עם המון אופי. כל שחקן פה בקבוצה יודע מה תפקידו ונותן 100% מעצמו. גם אם אנחנו פותחים את המשחק בצורה חלשה, אנחנו יודעים כיצד לחזור. זה לא פשוט לשחק באווירה כזאת, אבל הקהל שלנו מדהים אותי. הנבחרת שלנו נותנת הכל על המגרש. כל אחד פה יודע לשחק נכון ולמצוא אותי, ואני משתדל לסיים את כל הכדורים שנותנים לי".

שחקנה של מכבי תל אביב לא נשאר אדיש לקהל ואמר: "אין על עם ישראל. כבוד גדול שהם מגיעים לעודד ונשארים עד מאוחר. אין יותר טוב מלשחק באווירה כזו. הסיפור האמיתי מתחיל ביום רביעי. ננסה להכין את עצמנו לזה ואני מאמין שיהיה בסדר".

דני אבדיה.
דני אבדיה. "כל אחד בנבחרת מותן מעצמו 100%" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי