טי ג'יי קליין חתם בהפועל חולון, דרוקר: "הוא רעב להצליח"

טי ג'יי קליין
טי ג'יי קליין | FIBA

כצפוי, הפורוורד ימשיך לעונה שלישית בסגל. מאמנו: "שמחים לקבל אותו". הבעלים שלמה אייזיק: "בונים קבוצה חזקה שתעמוד ביעדים שהצבנו"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)
לאחרונה פורסם על כך בספורט1 והערב (שלישי) זה הפך לרשמי: טי ג'יי קליין חתם על חוזה בהפועל חולון לעונה הקרובה, שתהיה השלישית שלו בשורות המועדון.


שרון דרוקר, שרצה מאוד את השחקן, סיפר: "אנו שמחים לקבל את טי ג'יי אלינו שוב, נפגשנו איתו בליגת הקיץ בלאס ווגאס וראינו שחקן רעב שרוצה לפרוץ אצלנו בסגול ולעזור למועדון להצליח. ברוך הבא".


שלמה אייזיק, בעלי הפועל חולון, אמר: "אנחנו שמחים על חזרתו והצטרפותו של טי ג'יי לעונתו השלישית במועדון. אין ספק שטי ג'יי מהווה תוספת כוח משמעותית לעמדה 4 ו-5, כעת אנחנו יכולים להתרכז בהשלמת הסגל שלנו על מנת שנצלח את המשימות הקשות שבדרך בצורה מוצלחת. אנחנו בונים קבוצה חזקה שתעמוד ביעדים שהצבנו – אירופה, גביע וליגה. שיהיה לנו בהצלחה וברכות חמות לטי ג'יי על בואו לעונה נוספת".


איתן מרציאנו, יו"ר המועדון, הוסיף: "אנו שמחים שהבשילו כל התנאים להחזיר את טי ג'יי הביתה. גם לנו וגם לשחקן היה ברור מהתחלה שכאן הוא רוצה להיות וכל השמועות שצצו בסוף העונה שעברה הן פרי דמיונם של אחרים".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי