לו"ז צפוף: רשימת טורנירי ההכנה בהם מכבי ת"א תשתתף

טאריק בלאק
טאריק בלאק | דני מרון

אחרי שלוח משחקי היורוליג פורסם בסוף השבוע, אלופת ישראל חשפה כי תצא לפולין, צרפת ויוון. לפניכם היעדים, המועדים והיריבות

(גודל טקסט)

אחרי שלוח משחקי היורוליג לעונת 2019/20 פורסם, היום (ראשון) נחשפו גם טורניר ההכנה אליהם תמריא מכבי תל אביב במהלך ההכנה. היעד הראשון של אלופת ישראל שוכן על גדות הוויסלה, הנהר המרכזי של פולין שחוצה גם את ורשה, קראקוב וגדנסק.

מכבי ת"א תגיע לעיר ולוצלאבק הנמצאת במרכז המדינה לטורניר שייערך ב-7 ו-8 בספטמבר, בו תפגוש את ארקה גידיניה שתשחק העונה ביורוקאפ ויום למחרת תשחק נגדאנוויל, המארחת, שתשתתף בליגת האלופות של פיב"א.

לאחר מכן ייצאו הצהובים ליעד נוסף בצדה השני של אירופה – צרפת. טורניר PRO STARS באנז'ר יתקיים בתאריכים 11-14 בספטמבר וייערך בשיטה של שני בתים, הכחול והאדום. מכבי ת"א היא חלק מהבית הכחול יחד עם שולה ושטרסבורג. הבית האדום כולל את בשיקטאש, מטרופוליטנס ולה מאן. ב-11 בספטמבר תתמודד החבורה של יאניס ספרופולוס עם שטרסבורג ב-21:30 ולמחרת תשחק מול שולה ב-21:00 (שעון ישראל).

היעד השלישי יהיה אתונה, שם נערך זו השנה השניה הטורניר על שם פאבלוס ינאקופולוס, הבעלים של פנאתינייקוס שהלך לעולמו. מדובר בטורניר ששוחק לראשונה בשנה שעברה בהשתתפותה של מכבי תל אביב, וכך יהיה גם השנה. המשחקים יתקיימו ב-21 ו-22 בספטמבר באולם אואקה בהשתתפות כמה מהקבוצות הבכירות בישבת: פנאתינייקוס, מילאנו ופנרבחצ'ה.

לאחר מכן תשוב מכבי תל אביב ארצה, כאשר משחק הליגה הראשון מול מכבי חיפה צפוי להיערך ב-28 בספטמבר. היריבה הראשונה ביורוליג תהיה חימקי מוסקבה, שתארח את אלופת ישראל במחזור הראשון ברוסיה.


יאניס ספרופולוס. ההכנות של מכבי ת"א בעיצומן (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי