רכז חדש: הפועל ירושלים החתימה את אייזיאה קאזינס לעונה אחת

אייזיאה קאזינס
אייזיאה קאזינס | הפועל ירושלים, רשמי

הפאזל של מחזיקת הגביע ממשיך להיבנות. הגארד בן ה-25, שבילה בליגת הפיתוח של ה-NBA בשלוש העונות האחרונות, יצטרף לקבוצה של עודד קטש. לאחר החתימה הוא אמר: "שמעתי מתומאס ופלדין דברים טובים על המועדון"

(גודל טקסט)

זר חדש להפועל ירושלים. הרכז האמריקאי אייזאה קאזינס מצטרף למחזיקת הגביע וילבש את המדים האדומים בעונה הקרובה. קאזינס בן ה-25 מתנשא לגובה של 1.93 והוא בוגר מכללת אוקלהומה, שבה שיתף פעולה עם סנטר ירושלים טיישון תומאס. בשלוש העונות האחרונות הוא שיחק בליגת הפיתוח של ה-NBA.

קאזינס החל את דרכו בג'י-ליג לאחר שנבחר במקום ה-59 בדראפט 2016 על ידי סקרמנטו קינגס ועבר לקבוצת הבת שלה. בשנתיים האחרונות הוא שיחק בקבוצת הבת של יוטה ג'אז ובסך הכל רשם ממוצעים של 15.2 נקודות, 4.6 ריבאונדים ומספר זהה של אסיסטים בשלוש שנותיו בליגה.

"אני מאושר על ההזדמנות להצטרף למועדון", אמר קאזינס לאחר חתימתו, "שמעתי הרבה דברים טובים מתומאס וג'יימס פלדין על המועדון והמאמן ובייחוד על הקהל, וזה שכנע אותי שזה המקום הטוב ביותר עבורי להיות בו. יש לנו מטרות גדולות לעונה הקרובה ואנחנו ניפגש בקרוב בירושלים על מנת לעבוד קשה ולהשיג אותן".

רכז קלאסי. קאזינס במכללת אוקלהומה (Ronald Martinez/Getty Images)
רכז קלאסי. קאזינס במכללת אוקלהומה (Ronald Martinez/Getty Images)

עודד קטש אמר על על הרכש הטרי: "אייזיאה הוא רכז קלאסי מהסוג שחיפשנו. יש לו יכולת שליטה בקצב וראיית משחק מצוינת. הוא מפעיל את השחקנים האחרים בשילוב יכולת למצוא את הטבעת בעצמו. הוא שומר נהדר על מגוון עמדות, שייתן לנו את האקסטרה קשיחות שאנחנו רוצים לראות מהקבוצה השנה ואני שמח מאוד שהוא מצטרף לפאזל שנבנה כאן".

במקביל, בהפועל ירושלים מרוצים מקצב מכירת המנויים ומצביעים על גידול של כ-15% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. יותר מ-5200 מנויים הבטיחו את מקומם ביציעי הארנה בעונה הקרובה ובמועדון מצפים לשבירת שיא המנויים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי